Tuesday, December 27, 2011

Mencari cari

,
Assalamualaikum..


Saya mengenal erti persahabatan, kasih sayang dlm persahabatan, susah senang dlm persahabatan apabila saya nekad melangkah dlm badan dakwah, bila berada di situ, saya rasa wahhhhh, byk bende saya belajar dr pemerhatian saya tp sayang saya masih mencari2 dan menanti2 'persahabatan atas dasar ukhwah kerana ALLAH'.. percaya atau tidak, saya masih mencari2 'sahabat' itu..

sahabat yg boleh menasihat saya kalau saya buat salah, yg boleh pinjamkan bahu kpd saya apabila saya memerlukan, sahabat yg boleh susah senang dgn saya, yang saya jumpa skrg ni, apabila saya buat silap, mereka diam dan membuat saya tertanya2 apa kesalahan saya bila mereka menjauhkan diri..saya mencari sahabat yg sentiasa bertanya khabar dan berbual dgn saya x kira ape jua isu..DEMAND sgt ke?..haha berterus terang lebih baik an..

byk cara nk menegur, blaja bagaimana caranye itu, walau saket mendengarnya tp percaya lah itu yg terbaik..

Pernah saya berputus asa dgn dakwah ini, pernah saya putus asa dgn canangan orh "KITA KAWAN KERANA ALLAH"..saya x dpt semua itu

Masih mencari2 sahabat itu...bantu saya


0 comments to “Mencari cari”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates