Sunday, December 25, 2011

Dia dah nak kawen?

,
kami kategorikan ni perjumpaan sebelum DUHA menjadi isteri org..ngee..

"Assalamualaikum cg, cg kene freekan tarikh 25feb aw..cg kene free kan gak" ym dr duha
"nape..nt nak kawen ke?" bls
"ha ah, cg kene dtg"..duha..

mlm uh siyes saya x leh tidur..tringat dia..adeh..cepatnya masa..da besar mereka nih..22 tahun dahx puas rasanya bersama dgn mereka..haishh teman nak majuk2 da x de da pasni..walaupun dia x reti pun nk pujuk..haha..


 "Assalamualaikum cg, pg x karnival al-amin tu?.. msj dr bandung AKA duha
"wasalam. em bila eh. Nt ada kt sini ke. x tau la g ke x?
"Mggu ni la cg, ana nk g, nk jumpe cg, ana balik skjp jer" duha
"ok jom"
"yeay! hehe..Ok, iA kalau ana da balik , ana sms cg lg".. duha
 update dlm FB dejourney's girls..maka dpt kumpulkan seramai ni hehe..munee pun baru balik dr Auckland..mggu depan dah kene masuk Maktab JB semula..kak yah sggup travel dr UTP sbb nk jumpe teman b4 kawen ..hehe..
 masa saya ambil gmbr ni..saya cakap kt mereka "dah besar anak2 murid cg"..rasa cam bahagia sgt ukhwah nih...
 nabila pinjam bunga saya
 TQ kak syaz, hadiahkan kami hadiah besday DUHA 13/11, saya 13/12,
 meriah kalau si nabila ade..jumpa IFFAH

semoga berjumpe lagi..dia peluk erat tubuh saya..rasa cam nak nanges..hahaha..good luck duha..TQ kak syaz..haha..trharu plak bila dpt bunga yg beli on the spot..

"k.syaz kene hadiahkan cg"..saya ckp bila menjejakkan kaki ke al amin..
"ok2 cg pilih"..haha 

"kak syaz, nt mengajar cg, supaya appreciate org yg menjual..jadi cg sdg aplikasikan.."..hehe..TQ semua..

esk da nk gerak ke kerteh semua..setelah cuti 3 hari..

2 comments to “Dia dah nak kawen?”

  • January 1, 2012 at 3:27 PM
    duha says:

    ceguuuuuuuuuuuuuuuuu..waaa

  • January 1, 2012 at 4:05 PM

    why?

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates