Thursday, December 29, 2011

Aku bukanlah...

,







‎=►Aku bukanlah hebat bila post2 ku berunsur Islamik tapi
# ku harapkan dengannya Allah akan memimpinku menjadi lebih baik

=►Aku bukan seorang yang tahan diuji bila selalu berbicara soal sabar
# tapi ku harapkan Allah akan mendidikku menjadi insan yang tegar dan tabah

=►Aku bukanlah kuat beramal walaupun selalu bercerita soal kematian
# tapi ku berharap dengannya aku pun lebih bersedia menghadapi kematian

:. Aku hanyalah hamba-Nya sekadar menyampaikan walaupun sepotong ayat .
:. Aku hanya ingin kita sama2 menjauhi lorong2 ke neraka . .
:. Aku hanya ingin kita sama-sama ke Syurga nanti . .
insya-Allah ♥ ♥


copy from heliza helmi

0 comments to “Aku bukanlah...”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates