Monday, July 18, 2011

Tahun yg LEPAS

,
Assalamualaikum..

sekarang sedang berlangsung debat piala UIAM 2011, utk pertama kalinya sejak debat di perkenalkan di Al Amin, tahun ni saya x dpt menjenguk mereka, bkn sbb anak2 saya x ade tuk beraksi tp faktor yg x dpt mengizinkan..

Tiba2 saya teringat mereka pada tahun lepas (2010) mereka beraksi utk kali terakhirnya kecuali najat.. NAJAT tahun ni byk peningkatan..chaiyokk

 Team BI

  Team Bahasa Jawa


 Minah dan Long..Long buat gempak bila masuk dewan sidang BA, dia tepuk tangan bersungguh2..semua org tgk dia jer tym uh..hahaha

 Huda yg mula beraksi sewaktu dia tingkatan 1 lagi, dia sgt mencintai debat..sgt sgt..dan sampai sekarang saya x percaya dia amek MEDIC..hahahaha..percaya la..saya suka tgk dia bercakap, cool sgt..satu hari nnt saya nk tgk dia jadi mcm Dr Muhaya , idola dia..insyaALLAH

 Dee mula terjebak dlm debat sewaktu dia tgktn 2, saya suke kalau dia berseloroh atau lawak tp muke serius..haha..camne uh..acting eh..tp itu la dia..kalau bercakap mmg berbisa, ampun dee..kalau dia badmood ataw senyap je..cube ckp psl 'debat'..mesti dia ske dan akan bercerita/ckp tanpa henti..tu je caranya..dan smpi skrg saya x percaya dia amek ENGIN haha..


 Jujurnya saya mula merindui mereka beraksi..saya x nk mereka membesar boleh?..hehe..dan jujurnya juga saya sgt merindui mereka..rindu muke serius mereka dan lawak mereka..walaupun hari2 msj..tetap x sama..T_T..

Disini juga saya sentiasa update psl debat mereka dr tahun 2008, tp masa ni mereka tgkatan 3, blog ni di ujudkan selepas saya dah keluar al amin, jadi debat yg b4 tahun uh x de story hehe..



ni semasa tahun 2007..huda tym ni sgt comel..ternganga jer..haha..





gmbar di atas DEBAT piala UIA 2006..tym ni iman form5..selepas kemilangan Al amin dpt ke separuh akhir,, maka bermulalah keseronokan  pendebatan di Al amin..hehe (:

6 comments to “Tahun yg LEPAS”

  • July 18, 2011 at 3:14 PM

    wawawawaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    RINDUnya DEBAT :[

  • July 18, 2011 at 3:20 PM

    sape suruh ame course medic?..pttnye amek course debat an..

  • July 18, 2011 at 3:39 PM

    haha. mana ada course debat.
    baru igt nk smbg debat dkat U, tp kat sini xde. haha. suruh belajar je

  • July 18, 2011 at 5:14 PM

    ohh x de ehh..ok2..g blaja..jgn nk berdebat jer

  • July 20, 2011 at 8:54 AM
    sevenNeedLes says:

    perh, rindunya tengok gambaaaar.

  • July 22, 2011 at 4:31 AM
    almuqaddasah says:

    cikguuuu.

    hahahaha.

    bagus la long tepuk kuat2:P~bagi semngat.hahaha.tapi sbnarnya malu la jugaak

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates