Monday, June 27, 2011

SWeeT II

,
Assalamualaikum..

mmg sweet..

blog saya adlh diari saya yg saya share kepada khalayak..tp saya nak mereka ambil perkara2 positif, bkn negatif disini..

Semalam pukul 10 da gerak dr puchong ke masjid area greenwood..smpi lmbt 15 minit..polis melambak kat greenwood..x taw apsal..sesi usrah.."saya nk letak kak shikin naik level lagi satu..boleh?, sbb saya mmg nak org yg boleh bg komitmen"..ok alhamdulillah..lalalalala abes kul 1..pastu tros g amek aminah..dan gerak ke umah echon SOlAT zuhur dan beg pun tertinggal di umah echon sbb bergegas sgt nk ke majlis kenduri abang arinah di? wisma sejarah kat pusrawi.. dlm kereta mereka bercerita psl plan kalau kawen nak buat kat ner.."nnt u all kawen wat kat wisma matematik plak"..

"terima kasih la cg sbb ajar arinah ICT..tgk dia buat video tuk kawen abg dia..mmg power"..mak arinah bersungguh2.."x de la...mmg dia yg belajar sendri"..saya replied..hahaha tp mmg arinah dr sekolah ske bende2 camni..editing video dan explore mcm2..mmg dari basic la kan arinah kita belasah video nih..hehe..Arinah..cg nk tgk video uh..hehe..oleh kerana kamera tertinggal kat umh echon maka ni la hasilnya.. HP camera 3.0 mpixel..




da selesai gerak ke umah echon dan amek kamera yg tertinggal..trus gerak ke UIA..jumpe sweet..cam base bila bawak 2 org bodyguard ni..mmg meriah jadinya an..tp merekalah penyeri idup saya..sng minta tlg walau byk songeh..hehe..

tggu semua org kat sini..ayuni dah menunggu di tasik metropolitan dah..

kul 4.30  baru gerak..kesejukan..1st time saya solat di khalayak..timah yg mempositifkan saya..alhamdulillah..mmg positif..siap ada yg bertanya mana arah kiblat di situ..alhamdulillah..

sesi taaruf dan len2..enjoy..happy..sedey





i like, member lupe bwk kursi..perghhh lutut saya cam di cucuk2 saket..hehe..tp best


umi n ziyad

nadzirah yg nk buat suprise kedatangan dia
 malas eh echon..siap nt..hehe..

tapi bkn sampai setakat ni jer..saya, dja, acik n basyirah wat kerja last minit..g men bowling kat wangsa walk pas solat marghrib kat masjid usamah bin zaid..

yeay menang..hahaha..







pastu kerja giler lagi..tdo umah huda..huda nak jumpe n borak dgn saya b4 dia start balaja kat AUCMS rabu ni..erm ..huda td kak atiqah ade bg cg nama sahabat seantero nt skolah under musleh gak..nama dia HAZRATI..dia dpt aucms gakk..nt x baca blog cg naseb la an..hehe..good luck aw..anything..call me k..kecuali nak duit..minta mak ayah..hehehe..

baju semalam pakai, basuh malam td..pakai balik hari nih..hahahaha..ske ske ske..hehe..

3 comments to “SWeeT II”

  • June 27, 2011 at 7:01 PM
    ayatulakhras says:

    bile plak cg snap gamba tu?bkn malas ye,tp hayati!.hehe

  • June 27, 2011 at 7:20 PM

    yeayy best kan? rasa nak jumpa hari2. huuu. tp takut cegu bosan plak :P. biar lama xjumpa baru rasa rindu gila2. mcm nadea. :D

    anyway thanks a lotsssssssss cegu;)

  • June 27, 2011 at 8:25 PM

    cg mamarazi ye echon...

    erm x bosan kot kak syaz..hehe ape plak thanks kat cg?..hehe thanks kat nt..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates