Tuesday, January 25, 2011

anggap tidak ada apa2

,
Assalamualaikum..


Oleh kerana saya menganggap 'terhantuk' nya kepala adalah perkara biasa, maka saya telah membuat diri saya duduk dlm bilik mengurut kepala dan tidur sepanjang masa..


Semalam sebelum gerak ke Sg Petani..memasukkan brg2 kedalam kereta, apabila bangun mengangkat kepala tetiba..'gang'..kepala saya terhantuk pada bucu tiang .. beberapa minit saya berdiri di situ tnpa bergerak dan memegang kepala saya dgn 2 tangan.."MasyaALLAH sakitnya"...sambil megurut2 takut darah beku ke ape..dlm 10 minit berdenyutt2..



kul 8 pg bergerak

pastu smbil drive mmg mengurut2 kepala..da mula bengong sikit tp wat bodo je..pk dlm hati "alaaa skit je..jap g ok la uh"

oleh kerana bengong saya drive 100km/j.. Alhamdulillah drive slow sbb ada speed trap..so selamat..smpi sg petani kul 12..tp hmpir 2 jam stuck kat tepi jalan sbb jalan tutup 4 Le Tour D Langkawi..aduyai..perut lapar, x mkn lagi..seblah de Radix Fried Chicken..tp kete x leh gerak..












kul 2 baru smpi sekolah..tggu guru yg perlu saya jumpa uh abes meeting da sejam..+- kul 4 baru kuar dr sekolah..


gastrik melanda...cari hotel n check in..


order makanan kat hotel je sbb da x larat nk kuar..


Didi kol suro g klinik..sori dee..cg mmg nak g tp x larat semalam..tp skrg Alhamdulillah da ok so x yah g la eh..hehe...


wardah ari ni nak gerak ke alor setar n kangar..


Doakan saya ye..

0 comments to “anggap tidak ada apa2”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates