Wednesday, October 6, 2010

sila..sila..jemput makan

,
"cikgu, jemput dtg umah ana, bkn open house tapi makan2..dr 12.30 smpi ptg..cg ajak la didi dan sape2 lagi, beh baek cg dtg sebab sarah dgn sh amina dtg.." syafiqah msj sya smlm..haha pandai dia attract saya dgn gne nama amina..sengal..

ari ni perut cam nak pecah..nape?

7.30 pg..makan nasi puteh dgn sambal sotong b4 g kerja..

10.00pg..makan bihun reza beli...

1.00pg..makan whopper Burger King yg gabak sbb offer RM1..sggup dak2 opis saya ni beratur pnjg sbb nk berger kegilaan rmi 'whopper'..mmg mithali sgguh kawan2 saya kat opis nih..TQ sepol blanja beger..haha..

burhan kata: "besar giler perut ko, makan banyak"..."bior la"..

ari ni half day sbb g umah syafiqah..kul 2 gerak dr opis, amek saidatul..cantek baju..hehe..pastu g umah anith, amek didi..tros zoom ke umah speqa..jumpa jannah n sarah n minah..

3.30ptg..makan lontong 5 ketul saiz 2x1 inci dgn rendang yg sgt sedap..makan smil bercerita n cakap..mmg x rase la perut uh da penuh..selagi boleh sumbat annnn..

kul 4.30 saya, dd n saidatul ke jusco, cari sweater didi..

6.00pm..makan aiskrem sedap buatan KFC yg sedap..'dual indulgen'..(betol ke eja)..serius sedap cam crunchy2 gituuuu..

smpi umah kul 8.00

8.40pm..makan nasi dgn ayam sambal..ok astagfirullah..

esk nak puasa ganti..TQ ALLAH bg nikmat dan rezeki kepada saya..



Tahniah saidatul sbb lulus ujian memandu..

0 comments to “sila..sila..jemput makan”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates