Friday, September 24, 2010

Adakah semua ini yang ku inginkan

,
Assalamualaikum..

Alhamdulillah kereta kesayangan saya sudah kembali sihat dan berada kembali dgn saya..

selama 4 hari kete duk dlm wad..saya trpaksa berjalan kaki dr umah ke bus stop sejauh 15 minit brjalan kaki..then naek bas rapid KL yg ske hati nak berhenti atau x, dgn mat indon n bangla mengusai bas lagi..kua umah kul 7 pg, balik smpi umh kul 7.10mlm..trus buka pose..

mule2 rse cam arghhhhhh tp bile pk2..
"shikin, Allah duga sikit je kot..nape nk mengeluh."
.so dlm beberapa jam..muhasabah diri dan fuhh lega..mmg bru skit je ALLAH duga..itu pun da gelabah..so dlm ati klu 2 mggu pun x pe jalan kaki..serius nih..

dan pk gak..alhamdulillah kereta breakdown betul2 kat petronas bkn di tepi jalan..kdg2 trpikir, nape ALLAH x breakdownkan kereta uh tym saya travel g klantan kat gua musang yg sunyi sepi..tlg bersyukur ye shikin..

ari rabu call pak jamil..pomen kete saya..dia kata kete da siap n da boleh amek..Ya Allah mula2 igtkan 2 mggu akan dok dlm bengkel sbb timing belt putus..taw2 la kalau timeng belt putus , mahu kene angkat enjin n kos ribu2..

smpi bengkel dlm kul 4, TQ kat zul (opismate) sbb hantar sya ke bengkel..
"shikim, u kene sujud syukur taw sbb enjin u x ape2, saya pun pelek timing belt putus tp enjin ok, mmg rezeki u"
..pak jamil mengeluarkan bahasa2 komponen kete..

erm smpi umah trus sujud syukur..bkn saya minta jadi begini, tapi Allah da aturkan tuk kite..byk yg ku belajar dr peristiwa nih..Ya ALLAH..

sabtu dan ahad esk saya kene kerja kt MCMC Cyberjaya..siapkan task yg datelinenya isnin ni.. task ni bru dpat ptg jumaat td..haruskah?..so minta maaf pda undangan2 raya n kenduri krn x dapat memenuhi..Allah da aturkan yg trbaek tuk kite..

*sdg belajar dahulukan mana yg lebih penting..doakan saya..

"My Humble Words To Unite A Superb Ukhuwwah,"

0 comments to “Adakah semua ini yang ku inginkan”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates