Thursday, September 23, 2010

caliph14 BERAYA

,

Assalamualaikum..

kira yg ni sbnrnya trip raya saya yg ke2 selepas trip bersama adek bradek 2nd raya..echon n afee handle dis trip..asalnya 7 umah je g..tp da jadi 8..alang2 beraya..g la je walau kene balik subuhnya..

kul 10 amek dal n aminah..kul 10 da terpacak kat umah shaggy..kira cam brkumpul sume kat cni..tgk telemovie prebet jamilah..lawakkk..skrg tgh download cite uh..hehe

ry16

ry17RUMAH 1: kat atas ni umah shaggy..

ry18

ry23

ry22

RUMAH 2: atas ni umah khadijah..oleh kerana rmi sgt yg bwk kete, so kete saya tggal kat umah djah..naek dgn afee..yeay..

ry20

ry19

ry21

ry15

RUMAH 3: umah maryam syakira..dia nak fly 18 sept, so kami brjumpa dgn dia dulu..kat cni kami solat zuhur n hajat..comel kan adek kecik maryam..jumpa kwn2 SMI Hira’ maryam..

ry13

ry14

RUMAH 4: atas ni umah afee..kami makan behun soto..my fav..ngee..syi duk kat dapur jer..sian dia..

ry12

RUMAH 5: kat atas ni umah athirah/adilah..si comel kembar..tiap2 tahun mereka pasti mengajak kawan2 dia dtg..

ry8

ry10

ry9

RUMAH 6: kat atas ni umah kyob..kami dpt solat asar berjamaah kat cni..hah lagi satu, sape2 nak tgk pelbagai koleksi telekung , sila dtg umah kyob..

ry6

ry7

RUMAH 7: g umah Halim kat taman Maluri..ok halim kata dia yg masak mee uh..sedap2..

ry1

ry3 RUMAH 8 : last sekali umah dalilah..kat cni x amek gmbr rmi2 sbb segan ade saudara dal..hehe..kami solat marghrib kat cni..mksdnya..kami beraya smpi malam..

Alhamdulillah sume brjalan dgn baek..next year afee kata kita g umah yg x g tahun nih..seronok dpt kumpul ramai2..semoga ukhwah kita sentiasa berkekalan..

saya rindu nak kumpul ramai2 dgn caliphian..kalau leh semua2..mereka giler2..haha..best

My Humble Words To Unite A Superb Ukhuwwah,

2 comments to “caliph14 BERAYA”

  • September 24, 2010 at 9:55 PM

    haah duk dapur buat air... haha

  • September 25, 2010 at 12:08 AM
    shikin says:

    begedel sedap oooo

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates