Friday, March 26, 2010

JOM HEBOH

,

Assalamualaikum..ptg td keluar cari mknn.. “MasyaALLAH apsal jammed sgt nih”.. saya tye org.. “ada JOM HEBOH TV3, pertama kali wat kat Kelantan nih, tokse g ko?”..  saya geleng pale..even umah saya dekat dgn Bukit Jalil tiap2 tahun pn saya x akan pergi..rimas sesak2 nih..

 DSC_0084kumpulan shoutul NAIM dr sekolah Naim Lilbanat..boleh tahan suara..ngee

DSC_0070DSC_0071DSC_0091

erm baru jap lps g tgk persembahan kumpulan nasyid baru..erm saya pun baru taw ada kump nasyid baru..derang wat persembahan kat asrama Naim Lilbanat..sebelah bilik, so g la tgk2 sat..pas klik2 n borak2 dgn cikgu2 sini..saya chow..perut wat hal lagi..

so far best la..enjoy dgn persembahan kump SYIFA’..( kalu syifa’ kamaruddin bace nih mesti dia cam sengih2) huh..

4 comments to “JOM HEBOH”

  • March 26, 2010 at 10:44 PM
    sairisya says:

    cikguu ! kumpulan SYIFA' menang dikir barat ! tepuk tangaaaaan. haha. alaa, kenapa nama syi je ? hehe

  • March 26, 2010 at 11:12 PM
    shikin says:

    yeahhh..ooyeahh..pap..pap..pap..

    erm nnt kita wat kump ROCK 'shisai' hahaha..

  • March 29, 2010 at 6:42 PM

    haha.. mstilah ana kmbg kempis di cni.. cehh haha

  • March 29, 2010 at 9:05 PM
    shikin says:

    erm..cg tgh imagine

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates