Friday, March 26, 2010

DRIVE THRU

,

erm nak jalan pun cam org lepas branak..ermm mcm la penah beranak..saya ckp kt bhot..selangkah 20 minit..tipuu sgt..tp yg pasti mmg slow motion jalan sbb saket tahap asbestos..

bile perut lapar..aduyai..letey pk sbb nk kene kuar, kene jalan lagi..rase cam kalau leh nak g kedai yg DRIVE THRU jer..ermm tp kat QELANTAN nih ade ke?..yg saya nmpk MCDonald jer..no..no..no..no..BOIKOT tetap BOIKOT walaupun saket..no no thru2 key.. kalau saya species x de gastrik, da lama saya x kesah psl makan..telan susu pun ok tp mslh nya x ok.. bye nak kuar cari makan..

doakan saya cepat sembuh na..leh lepak2 tepi pantai layan blues..

hari ni cuti so ditambah saket x leh nk g jalan2 plak uh so byk masa nk tambah nasi dlm blog..sehari smpi 3 post..ngee

4 comments to “DRIVE THRU”

  • March 26, 2010 at 6:22 PM
    Anonymous says:

    cg ok? dun worry, Allah will always be there for you. Allah pasti balas mujahadah cg tu. be strong !

  • March 26, 2010 at 6:34 PM
    shikin says:

    x brapa ok..TQ anony..yes ALLAH always ade di sisi..itu PASTI..TQ TQ and TQ

  • March 26, 2010 at 6:53 PM

    hehe, sedeynye cegu. xpe, sabar eh. ujian ni tarbiyyah utk kite. anggap je sebagai penghapus dosa. take care ya!jgn lupe sapu myk tu n minum madu!;)

  • March 26, 2010 at 7:45 PM
    shikin says:

    yeahh..TQ k.syaz..ALLAH suro cg rehat sbnrnya..da penat sgt kan..ada hikmah uh..

    off cos madu sentiasa di sisi..TQ ksyaz

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates