Friday, March 5, 2010

2 ORANG YG SGT PERANTAUAN

,

Assalamualaikum…konon je tajuk..de org uh duk lagi jauh x de la sesengal kite kan minah..hehehe..ptg khames uh..ttdo..bgun2 tdo..tgk blok2 asrama sume sunyi..halamak..tggal saya sorg je kt bangunan ni..mula la da bayangkan mcm2..keliwon la..mat lampir la..ceplos la..mse tu da kul 6..sedapkan hati nih..jgn takut selain ALLAH..tp still muke da pucat gak la..tetibe..

DSC_0053

“cikgu, ana rasa cam nak g bilik cikgu kt asrama tu la”..aminah kamilen ym saya..Ya ALLAH tym uh mmg ALLAH tlg saya..tros set g amek dia..yeahhh..

cam base aminah cite non stop..psl mslh dia d kampus sume2..wahhh jadi wakil pimpinan ni Kolej..Tahniah…

Apepun malam2 saya x sunyi sebab kehadiran minah..TQ ALLAH n minah..

Hari nih terlebih rajen..pas solat subuh, wat keje jap n g beli sarapan n basuh kereta..puas cari paip merata2 tempat kat blok asrama nih..last2 saya nmpk bende ni ..so pandang kiri kanan..x de org..saya basuhhh..yeahhh..

DSC_0051  DSC_00481 DSC_00501

bersiap ptg tadi, jalan2 ke TESCO cari makan..

S

  tomyam dia membuatkan saya teringat masakan tomyam makcik kantin AL-AMIN..hahaha..

5 comments to “2 ORANG YG SGT PERANTAUAN”

  • March 5, 2010 at 8:40 PM
    TUKANG KATA says:

    HAHAHA...kelakar bila cikgu ckp teringat keliwon lah,ceplos pun cikgu..wakakaa..ceplos...lol!

    wah,best lepak ngan mina..rindu anda berdua!

  • March 5, 2010 at 9:40 PM
    shikin says:

    best2..hehe..kalau rindu jom la join rehlah kami kames nih..siyes nih..sume batch nt berkumpul..leh la jumpe2..ehh tp x semua..tp minah ade la..

    hehehe..sbnrnya cg sgt penakut..tah la

  • March 5, 2010 at 10:33 PM
    TUKANG KATA says:

    khamis ni ker cikgu? lorr..tidak dapatlah menghadirkan diri cikgu..saya sekarang ada buat kerja sikit kat sekolah dulu..

    maaaf ya..kirim salam kat kwn2 tau cikgu..have fun!
    :)

  • March 5, 2010 at 10:48 PM

    hahhaa...lawak gilaa... woahh!! xnk balik kolej.. xmau2!

    thanks cg diatas kalimah 'tahniah' itu..

    bedebar2 nih..
    huhu..

    cg mekasih byk blanje makan..
    membina badan je ana kt cni..
    ;]

  • March 5, 2010 at 11:34 PM
    shikin says:

    ok najihah..

    lawak la mu ni mina

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates