Saturday, March 6, 2010

9 PASANG MATA

,

mata saya bengkak SEBAB saya menangis SEBAB saya sedih SEBAB biar la rahsia..

walaupun mata saya bengkak tp saya happy SEBAB saya da taw mana nak beli stoken BEST..BEST bermaksud..stokin kaki saya yg tebal, erm sng cite yg paling saya suke..yeah di mana saya beli..yeahh di MYDIN..saya bangga dgn MYDIN..saya beli 9 pasang stokin td..dulu saya kalau masuk MYDIN hya beli brooch..skrg brtambah BROOCH n STOKING..yeahhh..

6 comments to “9 PASANG MATA”

  • March 6, 2010 at 11:52 PM
    almuqaddasah says:

    nape ckgu nanges?
    ana ada silap ckp kat ym ke
    waaaaaa
    soriiii

  • March 6, 2010 at 11:55 PM
    TUKANG KATA says:

    nape cikgu?la tahzan..
    smile cam ni :D

  • March 7, 2010 at 6:24 AM
    shikin says:

    abes la nt long..cg nanges sbb nt..hahaha so nt kene blanje cg eskem..hahaha..x de la..

    base la..bile de mslh..menanges uh satu kepuasan..so MENANGES LA..itu perbuatan normal sebagai pompuan comel..hehehe

  • March 8, 2010 at 2:47 PM
    almuqaddasah says:

    ha3
    ana suka la cikgu pnggl ana long
    pnggl tau
    ha3
    ok.stakat ais krim malaysia no hal!

  • March 8, 2010 at 4:20 PM

    nah tisu..

    nanti bayar 20sen.

    oh, mengapakah??
    hehe :D

  • March 8, 2010 at 5:19 PM
    shikin says:

    hahahaha..ape yg nt ske..tu yg cg wat long..ngee..eskem msia?..huh..x nak..cg nak eskem mingo2..

    huda kedekut..stakat tisu tandas nt hulur pastu kene bayar 20 sen..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates