Thursday, June 18, 2009

SPM:10 Matapelajaran kekal

,
Assalamualaikum.. ni nak habaq mai sat, TPM kita da canang satu dunia yang SPM kekal SEPULUH subjek je nooo..(sya tahu students al-amin bkn rajen bace surat kabar, klu suro bace blog, rajen la depa nuh.. ni hah leh baca kat cni..jangan marah nooo...)

KUALA LUMPUR 17 Jun – Semua calon Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) hanya boleh mengambil 10 mata pelajaran mulai tahun depan, namun pengecualian diberikan kepada mereka daripada aliran agama sains.

Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, dengan keputusan itu, pelajar aliran agama sains dibenarkan mengambil 11 mata pelajaran, tetapi hanya untuk tahun 2010 sahaja.

Katanya, kelonggaran itu terpaksa diberikan kepada pelajar aliran tersebut kerana pengambilan 11 mata pelajaran di dalam SPM telah menjadi amalan sejak sekian lama.

Berita Penuh..Klik DISINI

4 comments to “SPM:10 Matapelajaran kekal”

  • June 18, 2009 at 8:58 PM
    maryam says:

    nasib baik den dah habis spm. xda lah den nak bising2 kat kerajaan. harap2 bile dah hadkan 10 subjek, penandaan pun makin strict la. kalau tak, mesti jd mcm spm 2008. 10 ribu pelajar dpt 10a. kankankaaannn?(xberape pasti) haila kalau mcmtu baik tapayahh. satu persoalan. kenape mesti hadkan sebenarnyee? oke ana dah mule membebel kat sini. but seriously bg je la students amek seberape byk yg drg naaaak. kankankan?

    -bagus la cgu update berita kat sini. ana bace paper part cartoon je hahaha :D

  • June 18, 2009 at 9:38 PM
    shikin says:

    haha..apo la nt ni yam..membebel jo..kito dok marah kt tok montori pon x guno..nt la, cgu da suro nt jd pedano montori, yg nt buek account tu apo cito..hahaha..ko nt nk jadi montori kewangan..apo den merepek lak nih..hahaha..

    tu ar cgu pun rse besyukor yg amat sgt..dulu tym cgu SPM, anwar ibrahim pegang menteri pelajaran..sume hepi je tym uh..hahaha..

    ehhh dlm paper ade cartoon ehh..paper ape uh...addmatt?, pysic?

  • June 18, 2009 at 10:17 PM
    maryam says:

    cgu, ni siti maryam la. isk isk :(
    cgu, part cartoon la. mcm komik.

  • January 6, 2017 at 11:10 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates