Friday, June 5, 2009

slumdog millionair n prison break

,
Assalamualikum..erm mggu nih saya berkesempatan tgk cd movie slumdog millionair..mmg best ar cite uh..rugi sape x tgk..haha..dr 5 bintang , sya bg 3 bintang..haha..best pun dpt 3 bintang kan..camner la klu yg 5 bintang uh kan...tp bile tgk cite uh..cam itu la realiti hidup di india kan..ermm Ya Allah sgt bersyukur hidup penuh kesederhanaan di cni..yg best cite nih dia cam related kan dgn kisah hidup dia (jamal malik) n each chapter of his story reveals the key 2 d answer 2 one of d game show's questions, ..cam penin2 skit..tp best la senang cite..

lagi satu mggu ni sya dapat abeskan tgk drama siri Prison Break Season 4..mmg best la cite nih..setiap watak uh mmg power n de karakter msing2..ending cam rase puas sgt tp ending yg lgi 5 minit terakhir uh buatkan sya x puas hati langsung bila anak scofield beli bunga tuk ayah dia..wawawa scofield mati..wawawa..nape cam tuh..alaaaa emosi la plak..cite jer..tp sape yg tgk dr season 1 sure x nak scofield mati sbb dia sgt2 berusaha tuk org2 di sekeliling dia terutama sarah n abg dia lincoln...wawawa...(naseb la sape2 yg x tgk abes cite uh tp saya da cite endingnye kt cni..) wawawa x puas ati..haha..emosi x stabil balik...

tu je la dpt di cite..da lama x tgk movie2 n cite2 nih..tv jgn harapla..mmg da berbulan2 x tgk..ni pun tgk kt laptop..

1 comments:

  • January 6, 2017 at 11:06 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates