Thursday, May 7, 2009

sistem pengurusan sekolah

,

Assalamualaikum..erm keje sya..?..ngaja sume2 cg camner nk gune sistem pengurusan murid..dari la masuk data n smpi cetak..smart la system nih sbb online..cam student pun leh access tgk jadual waktu n daftar kokurikulum n check result online..canggih tol.. so starting 88 buah skola bestari sluruh msia..tp 3 bln ni start area putrajaya n selangor..so sy di hantar ke SMK putrajaya presint 8 (1)..so start ari senin ari tuh kami (fasilitator) kerkumpul selama 4 hari di skola keb seri bintang utara bersama2 guru2, pengetua2 n sape2 lagi dr 5 buah skola tuk memberi taklimat tentang sistem nih..KISAS, Seri Puteri, Putrajaya presint 8, putrajaya presint 9..so beramah mesra la kami dgn guru2 kami ..ye la mggu dpn da nk ke sana berbulan2 hahaha..so hepi la..tp de gak penin2 pale skit bile cg2 tye2 kan sbb sya bru je nk bermanja2 ngn sistem nih..haha..skola yg kami bekursus ni snarnya seblah je ngan skola wardah..mmg dekat sgt..sya parking kete pun kat asrama wardah..tp oleh kerana 4 ari nih..sya balik x menentu..smpi ari yg last pun x dpt nk jumpe wardah..td pas abes kursus dlm kul 3.30..cari2 gak dlm kaw asrama wardah.. tp sunyi sgt2..so cam x jumpe org..so balik..da smpi separuh jalan..wardah kol "cg, sori, td ana g pertandingan forum bla..bla..bla...ana dpt nombor 3..."..wahhh hebat2..bru masuk da tunjuk ganas bdk kecik nih hahaha.."x pe cg..cg da taw skola ana, so nnt2 cg dtg taw jenguk ana"..ok..

yg bes kat skola nih..tah la ske la swasananya..cam sopan je murid2 dia..kalu bg salam or say morning wat ever..murid dia tunduk kt kita cam stail jepun..igtkan nk terjatuh haha..cam smart la..terkawal..solat berjamaah..bgus2..wlaupun saya bukan guru kt situ siap berebut2 nak salam cium tangan..wahh miss nye suasana uh ngan dak2 sriaag hahaha..

balik2..konon nk tdo..tetiba dtg org2 n doktor dr jabatan kesihatan ..amek darah pakcin n makcik sya sbb b4 dis derang de kene chinkugunya..pe tah nama btol dia..ermm..pastu..bru nk baring..makcik jerit.."ateh kuar umah cepat, ade org nk sembur asap , nyamuk sume2 pe tah"...makcik sye menjerit..erm..pastu kua la..tym uh sempat lagi chat ngn IRA..haha..saba ehh IRA psl gunting2 rambut uh..haha..

kul 7.50 bru setel sembur menyembur uh...kt kaw taman sy dudk nih da rmi kes chgunya uh..tu psl derang dtg..erm


yg kanan ni sekola wardah..saya amek dr tgkt 3 lab IT tempat sy kursus..

1 comments:

  • January 6, 2017 at 10:50 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates