Tuesday, May 26, 2009

emosi terlampau

,
Assalamualaikum..emosi terlampau..haha..sume org beremosi..sya pun juga..sapa2 yg rpt ngan sya mesti da paham tahap emosi sya..tah la dlm bulan nih..mmg BULAN EMOSI SHIKIN..sume org kene marah..sian jer..tu je kot cara nk lepaskan tp kesian si mangsa..x psl2..sori 2 syifa, bhot, dyana, afiqah dan sape2 saje..mgkin sbb tekanan dgn kerja atau org di sekeliling yg buat sya sgt x stabil..ahad lps dpt jumpe sae..rse kendur skit tekanan..dpt berbual, dpt share, dpt ketawa2..ye..sala satu cara nk kontrol emosi, dgn ketawa kot..ermm..

nk cite..da 2 mggu sya berulang alik umah ke smk putrajaya presint 8..erm sronok di sini sbb dapat bilik yg sgt selesa..tp mslhnya tgkat 4..exercise..skola nih skola bestari no 1 di putrajaya..surau dia cantik bentuk bintang..hehe..keje saya di sini insyaALLAH selama 3 bulan..mengemaskini maklumat sekolah n mengajar guru n staf menggunakan system..so skrg pelajar tgh pekse..so nmpk sunyi sepi skola yg agak besar nih...pengetua skola nih x de skrg..pergi bekursus kat london 2 bulan utk mendapatkan sekolah kluster plak..

ptg td sdg asyik wat keje tetiba dgr lagu tradisional dr ruang berkumpul dpn pejabat..so sye jenguk dr tgkt atas..wahhh best2..bdk2 pempuan sdg wat latihan tarian tradisional..untuk makluman..sya ni mmg peminat tarian tradisional..terlalu taksub la boleh di katakan..tah la mgkin dgn lenggok kepempuanan n sopan santun buat sy sgt gemar..dulu kt skola mmg saya masuk kelab tarian kebudayaan pun..hahaha..mesti rmi x caye..haha..so terleka tgk mereka menari..x sedar da kul 5.30 ptg..kemas2 balik..lalu kt surau..nmpk sekumpulan pelajar lelaki sdg wat latihan nasyid dgn kompang pe sume2..sedap gak bunyinya..kt pentas ni derang wat latihan tarian td..

hari ni mcm2 berlaku dlm idup saya..doakn saya tabah n kuat dlm megharungi kehidupan bersendirian..chaiyokkk..

Kadang2 Allah patahkan hati kita untuk selamatkan jiwa kita... DIA patahkan hati kita untuk membuatkan hati kita bersemangat... DIA memberi kita sakit supaya kita menjadi kuat... DIA memberi kita kegagalan untuk membuatkn kita rendah diri... DIA menghantar penyakit supaya kita boleh belajar menghargai segala nikmat yang diberi oleh-Nya......hayatilah pemberian dr ALLAH S.W.T
tu je nk tules..

1 comments:

  • January 6, 2017 at 11:00 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates