Friday, May 29, 2009

'rewang' hari guru

,
Assalamualaikum...erm x plan pun nk dtg skola..da kbtulan lalu..siggah..jumpe anak2..huda sdg gelabah bce buku bio sbb nk xm.."kerusi ni halang cgu nmpk ana la.."haha, bakal ibu mithali haha..insyirah offer buah jambu yg sedap..tq insyirah..far akn bwk beg sya kemana2..bee mmg dimana ada sya..di situ ada dia..haha..mmg x leh pisah..dee dia la sang kem asas, dia lah sang hari guru.."cgu ana x leh tggalkan keje ana camnih jer...ana pgg 2 bende dlm satu masa..kem asas n hari guru"..."erm just think positif..insyaALLAH kali ni saja clash..dan dlm setahun..ni je"..hahah dia faham2 sendri ape sya ckp..haha..sian..sae..erm byk diam..kdg2 x pahm dgn sae tp try to paham dia..tipah still sengal, lgi2 tym wat tingkap...syi sentiasa fokus wat keje..anis mcm mak..x syum lgsung.. syaza haha gelak giiler2 psl gmbr2 cun yg 'lama'..sarah mata merah bile x de org nk amek balik.. aishah dgn pipi cam blusher..sume2 bizi ngn keje msing2..
bee dpt mainan baru..erm ape jadi ngan mainan uh bee

haha..lawak la huda nih..emm..muahh..huaaa..huda yg pndai jaga baby uh smpi senyap sgt or baby uh mmg penyenyap...

anak2 cgu..dee n bee..sape nnt yg nk kawen..leh jemput derang nih tuk wat bunga rampai..sorg potong tebal2..sorg potong halus..

ni hasil kerja keras sya n bee dlm PSV..sori sape empunya 'glue gun'..abes batang gam uh kami aplikasikan..

"cgu ana nk beli brg kt stationary..tali rafia, getah, straw, belon"..haha..tergaman sejenak..biler terdengar list2 uh nk beli kt stationary..haha..nmpk sgt x base g beli brg..haha..ampun..

smpi umh kul 12 mlm pas antar sarah..hepi dpt bersama mereka..

3 comments to “'rewang' hari guru”

  • May 30, 2009 at 10:51 PM
    sairisya says:

    sae diam? hahaha. sae reti jugak diam eh. ingt membebel je 24 jam. hehe. gamba ana takde, pasrah. haha

  • May 30, 2009 at 11:05 PM
    shikin says:

    cgu tgh x was ati nape gmbr dlm kamera cgu jdi skit..byk gmbr ilang...cgu x ske ade yg ske delete2 gmbr dlm kamera cgu..

  • January 6, 2017 at 11:01 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates