Monday, July 4, 2011

Dia kata

,
Dia kata dia bahagia dan akan bawa segala kenangan manis dia bersama mereka ke sana.....bagus lah..

saya hanya bawa mereka ke sungai pisang..ehh x, fatimah yg bawa saya ke sungai pisang erm..

bape kali nk g nih?..selagi hayat di kandung badan..

ari sabtu ptg gerak ke hotel putra..tgk debat BM..erm x paham..rezeki uh

tdo kat umah minah..bincang psl isi tazkirah esknya..

bangun pagi..minah masak bihun sedap..bersiap gerak ke UIA..tggu mereka tuk ke sesi piknik ukhwah II..



 menikmati keindahan alam...dulu nabi dan sahabat berjuang bermati matian tuk menegakkan agama ALLAH..tp kita bila susah sikit berjalan mengharungi sungai dan hutan, mulut da mula bising..kalau boleh semua bende nk senang jer..hujan sikit dan mula menyalahkan ..haha..cuba belajar susah dan terima hujan itu rahmat dari ALLAH..kenapa mesti nak mengeluh..oraittttt

 sesi tazkirah, oleh aminah

 ukhwah sampai bila2..


kul 1 balik dan siap ke hotel putra sekali lagi..erm saya tertido, ngantuk..saya x paham apa yg derang debatkan..hehe..mcm da leh agak mereka akan naib juara...

balik awal, sbb kene pulang ke BB..sekian tuk ari nih..

TQ nab, sudi sharing maring dgn cg..susahkan sekarang nak cari kawan yg sudi susah senang bersama..pergi berdakwah touch n go mmg pilihan derang kot..x paham konsep..kecewa..

6 comments to “Dia kata”

  • July 4, 2011 at 10:46 PM
    mamal HAQ says:

    haha. okeh sy mengaku, bila hujan sy bising! haha :P

  • July 5, 2011 at 12:20 AM
    nabilah says:

    ana perasan yang cikgu shikin peminat setia sungai pisang...hahaha

  • July 5, 2011 at 8:59 AM

    mamal - x yah gelabah eh hehe..x point kat sape2..umum..tuk semua trmasuk diri cg

    nab - ohh ye ke..cg pun x pasan..tq kenalkan cg dgn sg pisang..mgkin sbb cg ske bende yg real. idup, keindahan alam, lagi2 kene trekking n redah sungai..cam yeay i like it..

  • July 16, 2011 at 11:22 PM
    Anonymous says:

    komen untuk gambar dua dari bawah :

    fana , nt tengah tido ke tuh ? heheh.
    cg, org lain sume duduk , cg comel je tengah berenang berendam . hehe

    -iraizati-

  • July 16, 2011 at 11:23 PM
    Anonymous says:

    ira nak curi satu gambar yang bawah sekali.

  • July 17, 2011 at 12:54 PM

    sila2 ira..cg mmg x fokus sgt tym minah bercakap..cam dose an..hehehe

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates