Saturday, June 4, 2011

Frozen Yogurt

,
Isnin lepas pas training kat Alam Shah PutraJaya..singgah kt IOI mall..saje nk air cond sbb kat luar uh panas hmpir 39oC..

pastu nmpk kedai tutti frutti..erm ikutkan malas nk makan sbb x tringin lagi..Oleh kerana saya x prnah makan, saya nk try..tules kt situ per gram 0.58 sen..ok2..semangat sbb cam murah..dlm hati pikir..x kan saya nk mkan sampai 1kg..


dengan bangganya saya amek 2 perasa..letak sebijik strawberry..ok KIRA...


RM15.00 less jusco card RM12.++...makkkkkk aiiiii mahal giler..saya x kan abeskan duit saya tuk makan bende ni lagi..mgkin 5 bulan sekali ok kot..


x pe..sekurang2 nya bila bhot tye da makan tutti frutti...saya dgn senyum lebar akan ckp dahhhhh tp x de la sedap sgt...sbb saya bukan penggemar yogurt...buang duit jer rasa..kalau bayar tol..da boleh smpi melaka...

2 comments to “Frozen Yogurt”

  • June 4, 2011 at 11:56 PM
    Rosbee says:

    Hahaha :p ana baru je makan tadi,hihi :B eh tapi sedap la,sedap kalau ada orang bayar. haha

  • June 5, 2011 at 7:48 AM

    hahaha..kan2..sedap kalau org yg bayar..erm cam mahal laaaa..erm mgkin nt ske yogurt..cg x minat sgt..ngee

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates