Tuesday, February 8, 2011

putih+KELABU=pABU

,
Bismillahirrahmanirahim

Sabtu- lps kenduri afiqah..saya menghantar anak saudara saya ke pangkuan ibunya di jusco w.maju..

tujuan asal nk terus balik puchong, tp makcik balik kampung n kunci rumah x de..silap saya juga sbb x bgtaw awal2 nak balik puchong ari tuh..

makanya saya mencari2 nk stay kat mana malam tuh..off cos la umah kat BB tp kene cari sape nak teman plak sbb jiran2 di situ kebanyakan nya balik kg so saya cam segan nk duk sorg2..hehehe..

abes sume saya sms..tp x berjaya..last msj yana..dia pun x boleh..tp yana usaha pujuk sesorg yg sgt segan bila brdua dgn saya..haha..TQ yana sbb mencarikan..

sape yg pemalu sgt uh..NUAIMAH..yey..akhirnya dia temankan saya..

kul 5 ptg amek nu' kat umah..sian nu'..oleh kerana segan dgn saya..dia pun puas mencari beberapa teman2 dia tuk menemankan dia plak..tp ALLAH nak juga letak segan nu' uh smpi kul 5 ptg jer..

dalam kete borak2..nk biakan nu' x gelabah..saya paham nape dia segan.."ye la..ana kan, x de la rapat dgn cg cam didi, sai, huda etc..jadi ana segan la kalau dgn cg berdua je"...

"haha..cg paham"...

smpi je kt BB.."ari ni kita nak buat ape je cg?..nak cat x?"..nu' bg cadangan..

"erm boleh gak, tp cg x plan lagi nak pilih color"...jam da menunjukkan kul 6 ptg..solat asar x lagi..kereta terus corner baring ke kedai cat..kat situ terus pilih cat.lalalalalalala..

smpi umah terus solat dan kami keluar balik g jalan2 di pasar malam..siyes da lama saya x g pasar malam..

saya beli yong tau fu sup (stail org johor)..tp siyes yong tau fu suo JOHOR lagi sedap..siyes..siyes..siyes..

pas solat jamaah maghrib dan isya..kami memulakan operasi..dgn pasang lagu2 raya smbil mengecat..

"nu' cam nak raya kan siap cat2 rumah"...haha..

kul 1 pg siap dinding area TV..smpi 4 layer layan dinding uh sajer..




AHAD- pas subuh..beli sarapan.. kul 9pg start mengecat lagi..tekun giler nu' wat kerja dia..dia x pernah mengecat tapi hasil dia not bad..hehe..best2...




kul 1 tghari juga kami dpt selesaikan bhgian yg wajib..heheAlhamdulillah..

kul 3.00ptg hantar nu' balik rumah..Apepun TQ nu' teman cg n byk tolong cg.. rasa puas hati dgn hasil kerja kita an..jgn segan2 dgn cg lagi taw..

balik bdn sakit2..lps isya terus tidur..

TQ ALLAH..

8 comments to “putih+KELABU=pABU”

  • February 8, 2011 at 8:28 PM
    sairisya says:

    cikguu ! cantiknyaaaaaaaaaa cat kelabu. sangat elegan dan moden. sorry tak dpt teman cg. ana kat penang time tu. ikut hati, sngt2 nak spend time kat rumah cg. sorry cg

  • February 9, 2011 at 12:00 AM
    nu'aimah says:

    tak pe saidatul. cg bahagie je dgn ana. haha. :D

    terbaik ah cg kelabu putih. cantiiiiiik.

  • February 9, 2011 at 1:22 AM

    cegu, mcm home deco bersama eric plak. taraaaa, dah siap skali ngan kerusi ala2 ikea. ke mmg btul ikea? haha. cantik!

  • February 9, 2011 at 8:02 AM
    shikin says:

    x pa saidatul..no worries..

    nu' free bulan bape lagi..hahaha

    yup kak syaz..ikea..letey beli tp anak buah cg makan kat lantai gak..haha

  • February 9, 2011 at 5:03 PM
    nu'aimah says:

    bulan 4 br totally free la cg. huuuu.

  • February 9, 2011 at 5:14 PM
    shikin says:

    hahaha..x de hal..

  • February 10, 2011 at 12:02 AM

    knape dorg mkn kat lantai ceguuuu? ummi xbenarkan dia makan atas kerusi meja mkn yg cantik ikea tu keee? haha:P

  • February 10, 2011 at 11:26 AM
    shikin says:

    hahaha..amboi3x..haha..sbb derang sebuk nk tgk TV..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates