Sunday, February 6, 2011

penat+lelah=A'pelah'

,
Assalamualaikum..

Seminggu cuti CNY , saya menghabiskan masa saya bersama tiga org anak saudara saya upin.ipin.apin di rumah saya..tujuan? teman saya dan tolong indahkan laman saya..ngee


celik mata jer..mereka da tanya "hari ni kita nak breakfast apa ummi?"

Alhamdulillah seminggu ni byk bende saya dpt setelkan di sini..badan mmg saket2..

 sebelum..huhu

 selepas..


"da la tu aiman, nnt sakit bdn.."

"x pe, aiman muda dan kuat lagi.." siyes saya x paksa dia buat semua ni..dia yg rela hati.. :)


 makan time
 danisha amni lukes..alaaaaaaaaaa rindu da kat derang


asalnya dekat belakang ni semak setinggi kepala..saya percaya dgn usaha tgga kejayaan..slow2 , saya dgn aiman..setelkan..alhamdulillah


TQ ibu sbb bg pinjamkan anak2 ibu yg hebat dan rajen..walaupun mereka bertiga asek gaduh..menjerit sana sini x kira panas atau hujan ribut atau petir..

*semalam serahkan mereka kepada ibu mereka..

4 comments to “penat+lelah=A'pelah'”

  • February 6, 2011 at 9:09 PM
    hanani_nmh says:

    alala comelnya. mesti cg rinduuuuuuuu dorang kan

  • February 6, 2011 at 9:12 PM
    shikin says:

    sangat..

  • February 9, 2011 at 12:50 PM
    duha says:

    sweet

  • February 9, 2011 at 5:12 PM
    shikin says:

    miweeettt

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates