Friday, January 28, 2011

rindu giler

,
"Salam kak..'NODY' akakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk"... ym dr officemate saya..


"Salam..wei jgn bg akk panik..apsal dgn NODY akak uh?..." saya balas..maklum la da 6 hari x balik office..risau gak ape la jadi dgn ikan kesayangan saya uh..


"dia da rindu sgt dgn akk.. dia perlukan kasih sayang akk uh..balik la cepat"..has sambung


fuhh tarik napas lega..



"fuh saspen..igtkan NODY mati.."..

"hehe"

ari ni masuk office..trus tgk NODY..

INI la 'NODY' ..ni sebelum di bersihkan


yg ni sudah di bersihkan..





"apsal keruh beno air ni..u all letak makanan byk sgt ke?"...


"alaaa kami x pndi jaga sgt kak..akk cepat la tukar air tu..saya nk tukar tapi x jumpa mana anti klorin..kang mati plak"..


hehe..


siyes rindu pada NODY saya...

0 comments to “rindu giler”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates