Saturday, January 1, 2011

letih+rindu

,
Assalamualaikum..2 3 minggu ni asek ulang alik dr puchong ke rawang..bersihkan rumah kat sana..plan nak duduk weekend jer..



selasa lepas ajak huda n maryam tolong sapu, mop n wat pape..



semalam kidnap acik n ati, patutla lama beno duk dalam bilik air , dia sental bilik air saya, perghhhh sesuai jadi makcik cleaner mid vall..hehe..bersihhh giler..smlm tidur kat rawang..enjoy giler..rasa puas sbb dpt cari rak TV yg mmg saya nk camtu..haha..dapat repait dapur gas dgn smart..dpt tidur dgn lena smbil tgk harry potter..



TQ huda, maryam, acik n ati..sudi2 dtg ye lagi..



ERM RINDU huda n dyana yg g kem sebulan..rindu munee yg sudah berangkat ke aukland..rindu dgn nadz yg sudah mula kembali menjadi mahasiswi kat uitm arau..rindu anak2 di DQ..tahannnnnnnnn…



“cgu, jgn lupe tau msj saya..x yah everi day..everi week pun x pe..cg bg motivasi kat ana..ana nk dpt 4 flat”..msj dr maryam smlm sebelum dia berangkat ke uitm terengganu..haha..



td pas netball..g LOW YAT dgn amirah, nani n hajar..cool la beb..

2 comments to “letih+rindu”

  • January 1, 2011 at 10:28 PM
    ksyaz malas login says:

    nak gi rumah rawangg jugakkkk. huhu. ati tu atirah ke?:D

  • January 2, 2011 at 8:26 AM
    shikin says:

    jom la kak syaz..weekend ni jom..tp kat ctu x de line internet taw..bgtaw awal2..hehe..mmg kawasan merehatkan minda dr sebarang sosial life..

    ati uh kawan UPM acik..hehe cg pun baru kenal

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates