Friday, November 26, 2010

si NODY yg chanteekkk rupawan

,

Assalamualaikum..


Erm tghari tadi lps makan , g jalan2 kat Pet Wonderland Mid Valley..mmg tujuan asal nk cari ikan ‘laga’


yeah jumpe..banyak pilihan..ada rm5, rm10 dan rm12…konon nye nak beli yg rm5 jer sbb nak try jaga dulu..kang beli mahal2..x reti jaga..mati plak..so amek satu…


sampai kat kaunter..tye mcm2 kat cashier uh..”camne nk jaga ini ikan..bla..bla..bla…”..ok, so saya beli anti klorin n makan dia..


RM21….hah kenapa mahal?….”ikan RM12+anti klorin RM5+makanan RM4”…lorghh ikan uh saya terambil yg paling mahal..patutla chantekkkk.. ok x pe la..bajet da lari…


P261110_17.33_[01] saya tempatkan ‘NODY’ di Office saya…


BINATANG yang paling saya suka utk bela adalah IKAN chantekkkkkk..yeahhhhh..


Saya boleh tgk ikan berenang2 dalam aquarium mcm saya tgk bola sepak..mengadap 45 minit +45 minit…

masuk akal x makanan cinonet camni harganya RM4..boleh beli breakfast saya 2 hari

setelah bincang2 dgn didi..maka kami namakan IKAN CHANTEK ni NODY

0 comments to “si NODY yg chanteekkk rupawan”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates