Monday, November 8, 2010

Good News

,


Berita baik buat saya..

Ari chat dgn dihah..Alhamdulillah tersenyum lebar saya apabila dihah bgtaw dia nk nikah disember nih..MasyaALLAH..seronok sgt..

Bagi saya dialah bestfriend saya..kami kenal semasa saya mula mengajar di Al-Amin..Kami pernah duduk sebumbung , roomate saya di gombak, pernah pinjamkan duit kepada saya tym mak saya meninggal (tym uh gaji x masuk lagi, tym uh duit dlm wallet ada 50 jer..smpi skrg saya igt bende uh..TQ dihah), tym saya nk brpindah randah, dia ringan tulang nak membantu, tym saya saket , dia sudi bawak saya ke klinik, senang share mslh dgn dia, dia pembakar semangat saya tuk sambung belajar..kami apply sama2 tapi universiti lain2 sbb universiti yg dia pilih x ada course multimedia..hehe..TQ dihah memimjamkan bahu apabila saya x tentu arah menanges...

Tahniah dan semoga segala urusan MUALLIMAH MADIHAH UZIR berjalan dgn lancar hendaknya..

Luv U...

tym ni kami g langkawi bersama tahun 2006

*jgn ada sesiapa berani tanya Muallimah Shikin bila lagi? :)

13 comments to “Good News”

  • November 8, 2010 at 8:59 PM
    khairiyah says:

    ya Allah cegu, mlmh madihah!! rndu muallimah.. happynye dgr mlmh dah nak nikahh :D

  • November 8, 2010 at 9:21 PM
    shikin says:

    kan kan kan..hepi giler..gi la wedding muallimah..

  • November 8, 2010 at 9:45 PM
    fathiyyah says:

    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    nak balikkkkkkk

  • November 8, 2010 at 10:53 PM
    ayatulakhras says:

    wah..dah lame xjmpe muallimah.nk kawen dah!!tahniah!!

  • November 9, 2010 at 12:44 AM
    duha says:

    wah~
    best2..
    nk jmpa muallimah gak!

  • November 9, 2010 at 8:45 AM
    shikin says:

    13 disember besday muallimah shikin

    18 disember nikah muallimah madihah..

    jom REUNION hahaha

  • November 9, 2010 at 8:51 AM
    ciksab says:

    eh2,,nakgi2 boleh tak??
    nikah sekali ngan kenduri keeeeeee?
    (aura excited :D )

  • November 9, 2010 at 11:49 AM
    shikin says:

    jom2x...muallimah madihah baru bace komen2 u all..dia msj cg cakap u all semua di jemput datang..nikah n terus makan beradap..jom2..nnt kite set tym kalu nk g skali

  • November 9, 2010 at 12:42 PM
    ciksab says:

    ok,,i'm in,,nanti inform ye tempat ape semua,,sebab ada kenduri2 lain jugak,,kene susun elok2 tamau bg terlepas muallimah madihah puye kenduri :D:D
    hehe,,tak sabar pula :):)

  • November 9, 2010 at 4:12 PM
    shikin says:

    cik sab yg comel..cg nk g tym nikah skali kul 10pg so cam area2 tym 9.30-11 pg camtuh

  • November 9, 2010 at 9:46 PM
    almuqaddasah says:

    muallimah madihah nak kawen????

    bestnyeeee.patutla nampak berseri2 tahun ni:P

    cegu,kem salam tahniah utk muallimah madihah eh.suruh dia honeymoon kat cairo:):)

  • November 10, 2010 at 9:44 AM
    shikin says:

    cewahhh..pasan eh berseri2 uh..erk..erm ok t dia bace komen nt..n nt sponsor tiket ke cairo honeynoon 7 hari 6 malam..CUN?

  • November 25, 2010 at 2:08 AM
    TUKANG KATA says:

    muallimah madihah? ana ingaaat! mengajar ana subjek fiqh dulu :)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates