Saturday, November 13, 2010

Adakah saya sudah boleh mengucapkan selamat tinggal

,

Assalamualaikum..

Semalam berkesempatan ke Al-Amin..melihat Majlis Perpisahan G4squared..rasa semua org tahu kenapa saya perlu ke majlis mereka..sbb kami mmg rapat, hampir keseluruhan mereka..yg len2 tu bkn x rapat tp mgkin sbb saya da x berada kat sekolah kan..jadi tu la yg menjarakkan kita..


so kiranya ni je la batch yg last yg rapat, bila mereka kuar al-amin…

bermain di kepala saya, adakah bru ini saya betul2 ingin mengucapkan selamat tinggal pada sekolah al-amin..kerana saya tahu rmi2 yg tertanya2 shikin ni da berhenti tpi masih timbul di al-amin..haha..


satu je jawapan saya, ukhwah antara saya masih ada di al-amin iaitu anak2 murid saya yg saya kenal dari kecil..biarla apa org nak ckp n pandang..


*seronok melihat mereka membuat persembahan smlm..harap anda tidak akan terpisah di antara masing2 hanya kerana mengejarkan dunia, apabila keluar sekolah


*seronok tgk adek2 bersungguh2 membuat persembahan utk mereka..one day anda juga akan di raikan..


*jgn lupa jasa guru2 antum, kalau mereka buat salah..maafkan dia dan mendoakan dia..


*terharu dgn persembahan f1 yg menjerit nama2 kakak2 f5 n wat banner..MasyaALLAH..bila la u all melukis banner uh..lagi terharu siap lukis sendri plak uh..(ceh saya plak yg terharu..haha)


*f2 x leh bla dgn tarian n lirik lagu ..tp enjoy la..ske2


*f3 wat video..nmpk ringkas tp sgt brmakna..gmbr2 waktu kecik uh mmg sgt sweet..


*amboi amani..best la..


*Tahniah dan happy tgk adek2 f3 bertungkus lumus wat majlis utk kakak2..TERIMA KASIH..


Hari ni Birhtday IZZAH n DUHA (batch dejourney)..sayang anda semua..apa la sgt dgn ucapan tp dgn ucapan tu la membuatkan kita sentiasa bersama dan igt mengingati..


BERKAWAN dan BERKASIH hanya kerana ALLAH..

2 comments to “Adakah saya sudah boleh mengucapkan selamat tinggal”

  • November 13, 2010 at 11:50 AM
    |makhlukDIA| says:

    alamin..alamin~

    hoolaa~~~~

  • November 14, 2010 at 7:15 PM

    al-amin...
    bye al-amin (sebagai pelajarla)
    hehe

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates