Monday, October 11, 2010

saya yang offer diri..

,

Assalamualaikum..

 

bila saya tgk list sekolah2 yg saya kene jaga..”penang x de dlm list la”..tetibe cam x suka..sbb saya ske makanan kat penang..heheh tu je sbnrnya..makan..makan..makan..astagfirullah..   

 

(da base dgn adek bradek, kalau kuar makan snggup cari tempat jauh2, asalkan puas hati..penah satu hari kami nak sgt makan ikan bakar..along, angah n alang sggup turun melaka dr johor, saya turun dr KL..hehehe..asalkan puas ati..)  

mggu lps, boss ckp “shikin boleh pergi perlis tuk training sekolah kat sana?”..saya tye..”penang x de ke”..bila dia kata ade tros pilih penang..  

dlm fikiran da terbayang nak g GURNEY DRIVE tuk makan pasembur sedap..g Bukit Mertajam nak cari Char Koay Teow sedap..erm   

Skrg stay kat Summit Hotel..bawah hotel shopping complex The Store..saje je suro saya shopping..  

didi kata “ape lagi..shopping je la cikgu”..

 

*pgi td kete wat hal..hantar bengkel..kul 1.10tghari baru ok..alhamdulillah..sempat makan tghari dgn didi, syi n huda b4 gerak penang…

   

*highway byk satu lorong je (renovate jalan)..so lambat skit sampai..asalkan selamat..   

malam borak dgn tajuk  “post mortem” dgn didi smpai 2 2 habes kredit..sengal..hehe..  

8

0 comments to “saya yang offer diri..”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates