Sunday, October 10, 2010

mmg x best

,

Assalamualaikum..

tahniah la ye minah..

Indah khabar dari rupa..saya x de la nak semua tu sempurna, tapi kalau org lain menampakkan kesempurnaan tu pada kita, ia lebih manis..

semalam g Teater Sirah Muzikal..smpi putrajaya..wahh mesti gempak sbb giler rmi org yg dtg..excited masuk dewan..tgk pentas cam kosong..monolog dlm hati..aik x kan x de prop yg cun2..menaikkan suasana seolah2 kita berada dlm zaman masehi..

masuk pelakon..nmpk semangat..pastu dah saya x phm plot cerita..sgt bosan..kalau saya masuk dlm dewan ni dgn otak yg kosong psl sirah..saya akan keluar dgn otak yg kosong..x taw pape psl sirah..ouchh syg sgt2..


jalan cerita hancur..rmi penonton gelak melihat gelagat pelokon yg mula mencuri tumpuan dgn dialog yg x hafal, dgn x menghayati, dgn gelak di atas pentas dan main2 dgn cerita yg hndk di sampaikan.. hancur..maaf ye pihak penganjur..next time buat sesuatu yg kualiti supaya org dtg x pulang dgn hati yg kosong..mereka anggap semua org tahu psl sirah..bergurau di atas pentas adlh sesuatu yg sgt mengjengkelkan..ini sirah..perjuangan sahabat2 mnegakkan agama ALLAH..jgn di pandang enteng..

amina sdg tlg saya menjawab kuiz..

Alhamdulillah walaupun saya pulang dgn otak yg kosong tp tgn x kosong..dpt gak cabutan bertuah..haha Alhamdulillah..TQ penganjur..


sticker hijau yg di letakkan di bawah seat saya membuatkan saya dpt hmper tajaan GIANT nih..


TQ aminah n syafiqah temankan cg..TQ kat taqwa n family izinkan kami tidur di rumah yg sgt best..
taqwa..meyna n saya

*sedang gosok baju dan berkemas tuk perjalanan ke Penang esk..char kuew tiaw bukit mertajam n pasembor menanti saya..layannnnn..


0 comments to “mmg x best”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates