Tuesday, October 5, 2010

Ada masa

,
Assalamualaikum...

Tak semestinya setiap saat kita akan rasa gembira kan?

Ada masanya kita kecewa, sedih ,menangis, masa tu rasa Ya ALLAH mcm apa je..buruk giler muka..ermm tu la yang terjadi pada saya semalam..

tapi hari ini..saya nak buang kisah semalam dan kenangan..saya kena kuat, saya tak nak lemah..nanti syaitan happy..saya akan bangun tuk teruskan perjalanan hidup saya..



"shikin, if u don't wake up tomorrow, if it turns out that today, is your last day on earth, will u be proud of what you've done in this life? Because if u ain't, u better start getting square"..

no more nangis2 dah..

2 comments to “Ada masa”

  • October 5, 2010 at 1:47 PM
    long says:

    cikguuuuuuuuuuu

    nape ni?cikgu kuat eh.

    inna maal usri yusra!

    salam sayang dari jauh:)

  • October 5, 2010 at 7:05 PM
    shikin says:

    lonnnnnnnnnnnnnnng..ceh panjang plak..LONG=panjang..hehe..

    yeah cg kuat..doakan cg taw long..

    salam sayang dr puchong Malaysia..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates