Thursday, October 28, 2010

4 hari

,
102_0053

Assalamualaikum…

Pada asalnya saya ada meeting source code verify dkt tmpt yg sama di BTPN Shah Alam..tapi oleh kerana member saya yg handle training x dtg, so saya kene bg training..

Hari pertama mmg sgt memenatkan..dari pagi sampai petang..soalan bertubi menerjah saya..ok fine saya sorang..hahaha..

x de hal..tapi bila tgk pegawai2 ni sgt berminat utk belajar..penat tu hilang on the dot…begitu la juga seorg guru kan..bila melangkah masuk ke kelas, tgk semua anak murid bersedia nak belajar..CONFIRM guru pun semangat nak mengajar..off cos..tetibe tringat ust pendidikan islam saya dulu..masuk kelas tidur..ouchhh..

 102_0054 102_0055 102_0056  102_0058

Puan TAN adlh guru penyeleras Bestari Cemerlang dari Victoria Institut..sedang share pengalaman dia menggunakan SPS..feedback yg best

0 comments to “4 hari”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates