Sunday, August 8, 2010

MY ACCOUNT

,

Assalamualaikum...

haiyottt..saya biseng sbb sabtu g kerja.."mana ada company keje ari sabtu lagi"..da la keje nye men games n tgk monie jer..

tu la keje kami 4 org AS kalu dok opis..kalau x de meeting, games n muvi jd pengisi masa smpi kul 6..

smlm pas meeting, lari g ke gombak..semangat je semacam nk smpi gombak cepat..sbb?..hahaha..

dlm keadaan semangat uh..arghhhh tensen tol bila jammed..siyes saket hati..org KL nih x leh diam2 duk umah ke..kul 1 kua, kul 2 bru smpi al-amin..sabo je la..

jeng3x..smpi skola nmpk maya n wani..aaaa tu la buah hati yg saya nk jumpe..sian derang tggu lama..

sejak AJP..lama x jumpe kot derang..asek chat dlm FB jer..wani malu2 kucing..haha..kucing pun da x reti malu skrg nih..benci kucing..

ajak syi, dd n huda g makan kat jusco sekali dgn wani n maya..

"kak huda ada?..aaaa takot..dia baru marah ana tadi, sbb ana kawad cam model"..haha wani bebel..

"sape suro kawad cam model?..hahaha mmg patut kene marah..haha"..

kesilapan n pengalaman is the best teacher..belajar dr situ..

"kak huda uh mmg cam tuh..tp luar, dia ok jer, sbb uh adek2 usrah dia syg dia"..hehe
(hope sgt kakak2 usrah mengambil kesempatan dekat pada adek2 usrah mereka..x nak ada GAP lgsung)


hah amek..td tym kawad kene marah, skrg makan duk seblah2..haha


lps mkan dgn adegan tudung kotor segala bagai, maka hantar wani ke rumah..

aaaaaaaaaaa mak dia nk jumpe saya, tgk manalah cikgu shikin nih..hahaha..

mak dia kata cikgu ni guru kelas ke?..erm ex guru al-amin jer..x penah pun ajar wani, jumpe msa program..

berdebar bila parents nak jumpe sbb kes lalu, da mcm fobia...aaaaaaaaaaaaa

smpi umh syi..kami lepak2 n solat asar then tros balik..best2

siyes best..kdg2 saya ske temukan seniour n junior sbb dulu mse saya sekolah saya x kenal senior saya, so saya x nak bende tu di al-amin..wani, da jgn nak taku kat f5..derang giler2 sama je dgn nt..haha..

*dee sori pukul nt smlm, haha saket x?
*saidatul..sori marah nt dlm sms smlm, jgn wat lagi aw..(nt da taw kan , cg shikin panas cepat sejuk pun cepat..haha)
*huda jaga diri taw..
*x ske bile syi wat muke masam..
*wani , kawad jgn menunduk..model jalan pun x tunduk..
*maya, cg baru taw nt pndi melukis, cg ske melukis, skrg tgn da keras..

2 comments to “MY ACCOUNT”

  • August 8, 2010 at 2:53 PM
    khairiyah says:

    cegu, syifa' pakai jubah baru die tu ke?? HAHAHHAA

  • August 8, 2010 at 5:44 PM
    shikin says:

    oww tu jubah baru dia eh..haha

    wahh ye la kot..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates