Monday, August 9, 2010

GANG ‘HYPER’ AKTIF

,

Assalamualaikum..

saya x tahu ari ni sya semangat nak g kenduri kawen maimunah sbb excited nk jumpe maimunah ataw nak jumpa gang hyper aktif caliphian banat al-amin?..ermmm.hahaha..jgn mara ye mai..

        

seminggu echon da plan tuk gang hyper berkumpul..dan akhirnya masa yg di nantikan tiba..siyes lama giler x jumpa mereka..last jumpa mai pun tym solat terawih kat UIA tahun lps..yg len2 ade gak outing2..tp afifah ali ni mmg lama giler x jumpa..igt x afah.. ‘kita kan squad AKA’ hahah..zaman sekolah..

kul 11 amek afah ngn speqa kat LRT w maju.."echon, speqa bwk ape uh”..sya tye echon bile dr jauh nmpk speqa bawak box besar..

erm rupanya arnab comel yg di namakan ‘baby’..afah tetap nk pggil dia ‘animal’..dlm kete riuh kecoh amat..ahaha best2..

sggah jusco wangsa maju..beli hadiah..pastu tros g ke tmpt kenduri..

siyes rasa reunion..sume cam kumpul kat cni kecuali adelah yg belajar jauh2 x dtg..

          DSC_0366DSC_0424

DSC_0455DSC_0474DSC_0478DSC_0483

haha nmpk auzaie..tersenyum2..haha.. tego mirol..”mirol dtg naek ape?..landing kat ner?..saje gurau2..rindu anak2 murid saya semua..muke masing2 da brubah..lagi2 yg berambut panjang..rasa nk potong rambut ridwan..hehe..dia  paling rajen tego saya..bagus2..

bkn sya sombong dgn banin2 ni tp x base nak borak2 dgn derang haha..x taw tpopic yg gempak nk cite..tp sebolehnya nk elak dr jumpa auzaie..x abes2 suro saya kawen..haha..carikan je la auzaie..

“cg, i miss u”..tetibe nasuha senyum2 kat saya.. terkejut gak dia ckp camtuh..haha “ni apsal tetibe nih”..haha.. “cg nih ana rindu cg pun x boleh ke?”..haha..gelak dan gelak..

DSC_0436

Di saat sya dlm kesedihan dan melalui byk cabaran di sekolah al-amin..Batch ini la yg byk memberi semangat dan support emosi saya, dan di saat saya nak berhenti kerja , Batch ini la yg semangat wat majlis perpisahan saya smpi saya menangis satu baldi..mereka di hati saya..saya sayang mereka semua…

 

aaaaaaaaaaaaa

DSC_0440DSC_0482

DSC_0527IMG_0057

IMG_0310IMG_0314

pas lepak2 solat segala..msj masuk.. kak syaz suro dtg cafe dia, ade jamuan sempena nk menyambut ramadhan.. lps adegan tolak menolak sape naek kete sape..maka selepas hantar afah n speqa ke LRT ‘balik ke DQ’, saya dee, echon n arina ke cafe kak syaz..borak2 pasal2 dakwah n iktikaf segala..best2.. byk input sya dpt ari nih..

DSC_0510

aaaaaaaaa speqa..kete cg baru kencing ‘baby’.. x ske ‘baby’..da letak roti, spray berjuta2 kali tp x ilang.. *excuse me..bkn air kencing uh melekat kat kete cube bau jer..hehehe

mlm afah kol, cite psl speqa di larang bwk box ‘baby’ dlm train KTM..afah kate da nk nanges speqa..akhirnya dgn sifat kemanusiaan pak guard uh bg gak..haha  speqa, animal mmg x leh naek kenderaan awam..

kul 9.30 saya da tdo..letey..

2 comments to “GANG ‘HYPER’ AKTIF”

  • August 10, 2010 at 6:55 AM
    Amirul Arif says:

    ceria betul cikgu hari tu. mini reunion batch kami. hehe :D

  • August 10, 2010 at 8:15 AM
    shikin says:

    mmg ceria pun mirol..best sgt2 dpt jumpa mereka semua..hehe

    haha mini reunion...

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates