Sunday, July 18, 2010

AJP dan MASBA

,


Assalamualaikum

Kelmarin pas kerja trus g UIA, lepak tgk latihan pentomen didi..igt dpt g dinner sama tapi latihan bersambung, so dinner dgn huda berdua jer..best dpt mkn chicken chop....pas hntr huda, saya tros ke umah kak syaz..tdo di situ..basela kalau da jumpe..cok cek cok cek..kul 3 pg baru tdo..

semalam: pagi g meeting AJP kt sekolah..ok, byk kerja da di bereskan cume aktiviti blom stabil lagi.. "cikgu, ada da mula rasa takut dah nih nk handle program camni"..nazrirah da mula wat muke seriau..comelllll..actually saya pun da lama x wat keje2 camni tp doa semoga ALLAH permudahkan..




Habis meeting, gang dejourney tros gerak ke UIA..sume gelabah nak cop duk kerusi depan..yg perform, bila nmpk saya je "cg nnt amek gmbr ana eh"...hahaha..

starting tarian..mmg gempak n cun..pastu nasyid n pentomen..coral speaking mmg cun..mgkin sbb pakaian n muke cute2 jadi perhatian..haha..tapi scene last uh mmg best sembur segala bgai sampah..mmg cun..(sape yg x tgk mmg x paham)







ape yg bagusnya..dpt kumpul rmi alumni al-amin..masing2 cam "ehh..aa khabar..skrg kat mana?"..hahaha ayat2 base bila dah lama x jumpa..

best best dan best

pas dinner dgn didi AKA wana, kinah n kak syaz..saya hntr mereka balik dan giler letey kot bdn..siyes letey giler.."cg ni x penat ke"..didi dgn muke siyes tye.. "nt taw kan jawapan cg"..
"cg nih wokerholic la"..fathiyah soung bila saya ckp 18hb saya da kene outstation ke Muar..haha..

kerja tu ibadah..ukhwah tuh indah..so penat uh letak tepi skit jer..hehehe..tapi kdg2 saya trlupe nak cermin diri sendri..dan kdg2 saya rsa semua jadi penting..erm..

*nama pun masba..khas tuk banat, so gmbr yg d capture x leh d pampangkan di khalayak ramai..hehe

0 comments to “AJP dan MASBA”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates