Sunday, May 30, 2010

whoa whoa BSB vs SUPER JUNIORs

,

Assalamualaikum..

 

Baru baru ni saya ada pergi ke satu buah sekolah di pantai timur..mcm biasa saya melepak di makmal ICT utk training beberapa guru di sekolah tu..tetiba ada budak masuk dlm lab tuh..katanya ada kelas bahasa JEPUN..ok fine..cikgu JEPUN dia pun alalala comel jer..

 

“ok hari ni aktiviti bebas..anda boleh guna semua komp”..cikgu comel tuh bilang..seb baek dia ckp melayu..bdk2 panggil dikgu uh SENSEI..hahaha cube lihat nama saya di atas uh ASHITANO SENSEI..ngee..

 

maka sesi beramah mesra, bersuka ria, tersenyum sipu2 dgn kawan2 masing2..euww..saya tgk kat skrin komp derang..whoa..whoa..whoa..”ehh ni aku punya..kau jgn nak ambil dia plak..”..  “ala..aku ambil yg lain la..ehh nih hensem giler kot..”.. “ Ya Allah hensem nyaaaaaaa”.. “aku punya nih, aku cop”..  ok fine masing2 giler dgn band korea kot.. bdk2 perempuan la.. yg bdk lelaki plak..saya tgk cam meluat jer..agaknya mereka sedar SAHAM mereka JATUH sebab tak seHENSEM band korea uh..

super-juniormuka ayu..pki tudung indon pon ok gak nih..muka bujur an

super-juniormychonnyp-parody nasib baik la ramai..x de la derang berebut2..hahaha..saya tgk muka derang sepesen jer..mate sepet..yg saya leh bezakan yg chubby skit seblah kanan berdiri uh..gagaga..sya terpikir..kalau derang wat show dpt bayaran RM1000 kena bahagi 12org..=RM83.33333 sorg..erm boleh la dapat beli tudung indon 3 helai..

bila aku tgk bdk perempuan ni asyik berebut ni dia punya segala..saya bermonolog..”macamlah mak bapak u all bg u all kawen dgn muke ayu uh”.. saya panggil band korea band ayu sbb muke x macho langsung..kalau sorg2 di sarungkan dgn tudung..konpem boleh masuk dapur duduk BERSIMPUH..aww aww..

 

teringat dulu saya masa zaman2 sekolah..saya nih minat cartoon jer n kump ROCK hahaha ganas tu beb..oleh kerana kump rock ni ganas2 belaka maka muka derang pun x sesuai tuk tatapan awam n boleh di jadikan calon menantu, so x de la adegan meng’cop’ ni aku punya…tp dulu saya minat la dgn kump BSB..mcm biasa kwn2 saya dok cop sana sini..saya nih x minat pun orgnya, cuma suka lagunya..weii kwn2 saya paksa pilih gak salah sorg..maklum la dulu kawan seumur hidup bersama ada 4 5 org..co cun cun je dgn BSB ada 5..so derang dah cop semua masing2 sorg satu..cam basa saya dapat saki baki mereka..ok fine KEVIN..gagaga..kdg2 kelakar plak..

Backstreetperghh macho tu beb..hahaha ciri2 calon menantu..wakaka

BackstreetBoys-Backnak kenal KEVIN yg mana satu?..hah yg pki suit segalanya HITAM kiri sekali..ngee..

ok..suka je la..tak payah taksub sgt..ada yg letak gmbr dlm wallet la..tampal dekat bilik la..band korea uh x kenal pun muka jawa kita nih..ngee..

12 comments to “whoa whoa BSB vs SUPER JUNIORs”

  • May 30, 2010 at 12:50 PM
    Anonymous says:

    hahahah, btol2! ana peminat BSB at the same time ana suke gak SUJU ;P xde ah taksub sgt an. setakat menjerit-jerit je kalau tgk derang LOL

  • May 30, 2010 at 4:36 PM
    shikin says:

    hahaha LOL gak

  • May 31, 2010 at 11:37 AM
    Anonymous says:

    ala cikgu. band2 korea semua fake muka dorang..dorang buat surgery. tak caya? cubala search kt mana2 web..mmg orang korea terkenal dengan ketaksuban dorang untuk cantik..sebab orang korea sebenarnya biasa2 jer.

  • May 31, 2010 at 11:52 AM
    Anonymous says:

    hah..cikgu tgk kt sini..

    http://youtube.com/watch?v=MVdBe40jerw

  • May 31, 2010 at 12:36 PM
    shikin says:

    ooo yeahh..wow..cam x caye..

  • May 31, 2010 at 12:37 PM
    shikin says:

    da2.. da tgk..perghh..muke jawa jugak derang nih..

  • May 31, 2010 at 12:44 PM
    Anonymous says:

    tau x pe. dulu ana pun x caya, and pelik kenapa ramai sangat yang buat surgery nih. the reason is, for them, it is a must..satu kemestian. hoho. ok cikgu..tata.

  • May 31, 2010 at 2:03 PM
    Acik says:

    haha..cg..sentap jek bace.. dulu ana macam derang laa.hehe.. tapi skang macam suke dgr lagu jek. dah malas laa nak minat sorg2..bukan derang knal kite pun..nak sebut name kite pun payah..hahaha

  • May 31, 2010 at 3:50 PM
    shikin says:

    giler ar satu kemestian..eeeiii..benci korea.. cewahh


    acik..kite kan ske anime..hehehe

  • June 5, 2010 at 10:02 AM
    Maria Syazwani Asyilah says:

    cikgu, kalau cikgu nak tahu kan, diorang bukan nak sgt buat surgery, tp dipaksa, contoh mcm suju, manager sm entertainment yg pksa diorang , tp diorang tknk. pstu ade yg rncng spy diorang accident then manager diorang pon amek kesempatan. tula kisahnye, tp ade je yang tk wat SURGERY :)

  • June 6, 2010 at 2:56 PM
    shikin says:

    wow..maria backing..ngee..ok2..

  • June 12, 2010 at 8:26 PM
    Maria Syazwani Asyilah says:

    no cikgu, saya tak backing sesape. tk baik tuduh, tp ade betolnye juga tp BUKAN SEMUA, kite tktau ape sbb diorang kene buat semua tu. so jgn salah sangka ye :)

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates