Saturday, May 8, 2010

SIR Spell It Right

,

Assalamualaikum..cam base setiap hujung minggu saya akn ke KB MALL..makan..ngee..smpi sana saya tgk ehh apasal rmi benor muke2 yg saya kenal (gang2 urusetia Idat Duat)..rupanya SMI Aman ada hntr wakil tuk National SIR..

so smbil berborak2 dgn guru besar SRI Aman..saya jumpa tasnim, mualimah dayang, Hudson..hehehe..best2..tgk smpi habes..DSC_0227DSC_0240 presenter of the SIR Challenge (Wan Zaleha Radzi,)  .dia mmg cun beb

DSC_0228  DSC_0242team dr Naim Lilbanat

DSC_0276 muke dia cam Diyana Nas Tamimi..hahaha cume x sepet sgt je mata

 DSC_0248  DSC_0264penyokong dari SMI Aman

DSC_0274SMI Aman

 DSC_0275 akhirnya pemenang bagi kategori sekolah menengah Kelantan 1. SMKA (P) Muhammadiah.. 2. SMKA (P) Naim Lilbanat  3. SMI Aman

seperti biasa bila pertandingan di politikkan..smlm brlangsungnya kategori sekolah rendah..Pada mulanya SRI Aman (swasta) telah di tolak dr penyertaan keran alasan sekolah swasta..Guru Pengiring SRI Aman telah call RHB HQ KL..dan akhirnya SRI AMAN menang tempat pertama..Alhamdulillah

10 comments to “SIR Spell It Right”

  • May 8, 2010 at 7:14 PM
    sevenNeedLes says:

    AAA BERDOSA A CIKGUU

  • May 8, 2010 at 7:26 PM

    amboi cg, makan smpi kat kb mall gitu!haha. ana mcm fobia je nak g kb mall tu sbb tragedy keta dulu tu. huhu.

    pasal SIR tu,mmg smi aman menang dulu. adik kawan ana. bgus an? bila la smiaag nk hntr plak.haha

  • May 8, 2010 at 7:53 PM
    shikin says:

    ape yg berdose DD..betul..gaya dia sebijik cam nt..

    haha..ha ah kan k syaz, nape smiaag x hntr..bia la..x yah la nt fobia plak..cg siap parking kat tempat kawasan lagi..tp parking KBTC lagi cuak..rse cam nk kutuk org yg plan wat bangunan uh..curam gila kot nk turun..

  • May 9, 2010 at 7:35 PM
    almuqaddasah says:

    bila pertandingan dipolitikkan..
    shameee:)

  • May 9, 2010 at 8:59 PM
    shikin says:

    shameeee..hahaha..maryam..maryamm..sgt menggembirakan cg..hilang letey cg kalau jumpe nt..

  • May 10, 2010 at 4:24 PM
    Anonymous says:

    salam...yg dpt no.1 tu budak MAAHAD MUHAMADI LILBANAT yer....sekolah dibawah YAYASAN ISLAM KELANTAN... so, x logik langsung comp ini dipolitikkan....and untuk tambah lagi information cg,sek maahad 2 bkn mcm sek naim coz sek naim 2 sek kebangsaan..jauh berbeza dgn sek maahad..

  • May 10, 2010 at 4:57 PM
    shikin says:

    anony..saya paham pe yg u nk jelaskan..soal logik x logik hanya kami golongan2 fully swasta je yg memahami..

    maaf salah bg info nama sekolah muhammadi uh..

    lagipun bkn comp spti ini shj yg berlaku pd skola fully swasta..byk sample..

    saya sendiri berbual dgn guru besar SRI Aman ..bkn cerita yg dgr dr sumber2 lain..

    saya x letak sekolah2 yg menang uh sbgi mslh dlm comp yg di politikkan..sya letak pihak penganjur tu sbgi bahan utama dlm isu ini..

  • May 10, 2010 at 5:12 PM
    shikin says:

    lagi satu anony..saya bimbang anda salah phm dgn penulisan saya..saya tidak langsung mgisukan siapa yg menang tp saya menulis isu 'politik' utk pihak penganjur yg pd ari jumaat menghalang SRI AMAN menyertai SIR atas alasan sekolah swasta..benda tu da basa saya dgr di mana2..

    setelah Guru Pengiring berbincang dan Call pihak RHB di HQ KL..penyertaan mereka di luluskan..

    jgn salah phm taw.. MUHAMMADI bkn kerajaan tp bwh kerajaan negeri..SRI/SMI AMAN 100% swasta..

    harap anony jelas dgn penjelasan saya..sya happy bila peserta skola muhammadi dan naim lilbanat menang..sbb sya mmg menyokong mereka hehehe..best2..alhamdulillah..

  • May 12, 2010 at 11:25 PM
    Anonymous says:

    ish3..dlm pape comp pun,mst ad yg mng,mst ad yg klh.so,we've to accept whatever it is..niat kta msuk satu2 comp tu,bkn sbb smata2 nk mng..kan?tp sbb kta nk cri ilmu..pengalaman..mng klh kta ltk no.2..mmg normal klu dlm stu comp tu,org yg klh mst xpuas ati ngn winner..

  • May 13, 2010 at 9:19 PM
    Anonymous says:

    papepon..MMP d best.. ada y busuk hati nk jeles2 ke.hape ke.. maahadians kebal taw.. mulot xleh tutup.. pikey la prasaan org,. huh.. aniway cikgu.. take care

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates