Sunday, May 9, 2010

PERUT OH USUS

,

Assalamualaikum..erm sejak pelajar asrama duk kuar masuk asrama sewenang2 nya..maka pintu pagar belakang di mana tempat laluan kerete saya kuar tuk cari makanan telah BERKUNCI hampir 24 jam…maka dgn itu..penyakit org kata ape?..PENYAKIT ORG KAYA..bkn saya kata tp org kurang kaya ckp..’GASTRIK’ saya hmpir setiap hari menyerang..lambat makan..gedebusss kene serang…

aduyai..penah sekali cari guard suro bukak pintu pagar tggu smpi kul 4 ptg (tym cuti)..rse cam nk nanges..nk wat camne..tempat org..kene respect..

da mcm penyangak pun ada aku nih,..asek mengintai kalau2 org kantin keluar, nk tumpang 4 roda kereta nk kuar sekali..nk masuk len cite..yg penting dpt kuar..wawa

Zorro_1 tetibe rse cam nak ade kuda yg leh melompat tembok/pagar..dan menjadi zorro yg leh fly setiap antara bangunan dan bangunan yg len tuk saya ke bukit jalil tuk tgk match badminton Piala Thomas..(hanya mimpi)

muke pucat mcm zombie dah..pray 4 me

0 comments to “PERUT OH USUS”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates