Wednesday, March 17, 2010

SENYUMAN DI HATI KAMI

,

Assalamualaikum..

Kalau tanya semua org, banyak2 kenangan, time bile yg kenangan yg BEST sekali..majoriti akan bercakap ZAMAN SEKOLAH adalah kenangan yg paling cun, paling best, paling gelabah..haha..mmg betul..zaman sekolah la zaman yg susa kita nak lupakan..jadi sebelum anda semua meninggalkan zaman sekolah dan meneruskan ke zaman universiti..AYUH..semua gang batch G4squared bersatu dan menyatukan hati2 anda semua ke program IKTIKAF di G4squared..sebelum anda memulakan rutin sibuk dgn tusyen, study group, dan macam2 lagi perancangan menghadapi peperiksaan..mari tambahkan ilmu dlm hati anda semua dgn pengalaman dan perbincangan antara anda bersama anda dan bersama alumni insyaALLAH..

jangan berkira utk menghadiri program ini kerana setiap detik adalah satu kenangan yang x akan di miliki selepas ini bersama kawan2..so ambil peluang yg ada di depan mata..

OBJEKTIF :
1) Merapatkan Ukhuwah sesama ahli batch
2) Meraih kecemerlangan akademik bersama.
3) Mewujudkan satu 'generasi' yang gemilang dan menyumbang untuk sekolah.

TARIKH : 18 dan 19 MAC 2010
HARI : KHAMIS DAN JUMAAT. (18-19hb Mac 2010)

MASA : 9.00pg hingga 1 tghari (Jumaat)

TEMPAT : MASJID USAMAH BIN ZAID seksyen 1 Wangsa Maju(BERDEKATAN DGN JUSCO WANGSA MAJU)

wangsamaju9

jom puasa dan iktikaf ramai2. semoga dgn program ini dapat memantapkan lagi persahabatan, kecintaan kita pada Allah dan kecemerlangan akademik kita..insyaALLAH..semua org nak berjaya dunia dan akhirat..ANDA termasuk..

maklumat lanjut sila klik blog NABIL AFHAM

2 comments to “SENYUMAN DI HATI KAMI”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates