Wednesday, March 31, 2010

PERLU KE NAK BERGAYA?

,

Assalamualaikum..

setiap kali nak keluar rumah, mesti pk nak pakai baju ape?..haha normal la..kalau perempuan nk kene pakej seluar/kain + baju + tudung kene sesuai..ermm..bende uh normal tp perlukah smpi frust sbb x ada baju yg sesuai tuk outing..

erm tah la

mgkin sbb saya ni sempoi..asalkan ada..saya tibai..actually, saya sgt sempoi..cume kdg2 slalu pk nnt derang jalan dgn saya, derang malu x dgn ke ‘sempoi’ an saya..ermm slalu terpk..tkut derang malu..tp erm skrg nih cam bia la..mls nk pk..

asalkan segalanya menutup aurat dan x melebey2 suday.. kdg2 gak bile tgk org sggup berbelanja duit lebey sbb nk bergaya..ouchhh..ok fine org tgk..then “ehh cantek la baju u, beli kat mana?”  kalau baju uh mmg tutp menutupi x pe lagi tp ohhh x cukup sempurna kot.. oohhh

erm dun wory, sapa yg nk kluar dgn saya, u all pki track suit n baju tshirt sukan pun saya ON..sbb saya pun selesa dgn itu gak snarnya..

ADIDAS..hahah tu bkn nk bergaya tp keselesaan saya.. “saidatul, baju yg nt paki tym iktikaf uh ‘cun’ la..nnt kite g jln2 kat PKNS eh borong baju..hahahaha..”

Menggemari dunia itu akan meletihkan penggemarnya didunia & akhirat, sdgkan zuhudnya dunia akan merehatkan tuannya didunia diakhirat (ibnu sammak)

6 comments to “PERLU KE NAK BERGAYA?”

  • March 31, 2010 at 6:35 PM
    |makhlukDIA| says:

    ouh cegu..jadi kalo kite nk g kenduri kawen econ ke (sori, cth.ahaha)..kite due2 pki tshirt je la.nmpk sket kesempoian tahap melampau :)

    hahaha..okeh, ana pon sempoi? ngaa

  • March 31, 2010 at 6:50 PM
    shikin says:

    ha ah..econ kawen je kite pki tshirt yeahh...

    haha..x dela..kdg2 berlebey2 bergaya..tu yg mls nk tgk uh..hahaha..

  • March 31, 2010 at 7:15 PM

    sukalah post ni!sukaa sgt.
    benda dunia mmg xpernah ada yang memuaskan hati manusia. ada je yg xcukup. haihla dunia. sbb apa? sbb syaitan duk cucuk2 kita. semoga dijauhkan.

  • March 31, 2010 at 10:51 PM
    shikin says:

    hahaha..wahhh susanya nak buat kak syaz ske..yeahhh best2..

  • April 2, 2010 at 6:30 PM
    Anonymous says:

    cg.. april fool haram.

  • April 2, 2010 at 9:12 PM
    shikin says:

    haha..taw..tu psl cg ckp zaman remaja yg jahiliyyah.. pastu cg x trpikir pun tym uh april fool..kawan cg kenekan cg..cg cam balas balik jer..ngee..jgn sala paham..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates