Thursday, April 1, 2010

APRIL FOOL

,

1_141679144l gambar hanya hiasan sahaja..

 

Assalamualaikum..hahaha..tetibe tringat masa belajar dulu. duduk ramai2 dgn teman2 sekolej…sewa sebuah rumah teres 2 tingkat..erm sbnrnya kalau x sebut jenis rumah pun , still x lari pernceritaan yg nk saya smpaikan..

boleh imagine x satu rumah 12 org duduk..oohh so sweetttttttttt..best..semua negeri la ada sabah serawak sume ada..so sweetttt..rindu nya dgn derang..kami betol2 lost contact..cari dlm FB pun x jumpa..wawawawa..

ni nak cite..esknya APRIL FOOL..alkisah derang ni suke la sakat saya sbb saya pun ske sakat mereka..malam tuh mereka pakat2 sorokkan cermin mata saya…so masa solat subuh, puas cari mana2 cermin mata..akhirnya ada prg x smpi hati bgtaw saya dimanakah cermin mata saya..so saya pun tanya la  “sape pyer kerja nih”…haha derang kata plan MIZAN..sekapal dgn saya (JOHORIAN)..dia kata april fool

bile tgk dia tgh tdo, saya senyap2 amek kasut kesayangan dia (BUM) yg ari2 dia guna g kelas..saya rendam dalam air dan sidai dekat ampaian baju dkt luar…hahaha

pagi2 dia buka pintu nk g kelas, tgk kasut dia basah..”kak shikinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn”..dgr dia menjerit, lepas adegan gelak2..kami sama2 g kelas tp yg best, dia pakai selipar jepun g kelas..so sweettttttttttttttttttttt…miss u la MIZAN..(mesti dia da kawen skrg nih)

rupenya dia kata, saje nk kenekan saya sbb APRIL FOOL..huh..x keje kot..erm zaman remaja yg jahiliyah..

0 comments to “APRIL FOOL”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates