Monday, March 1, 2010

EUWW

,

  DSC_1484 Assalamualaikum..erm kat sni mggu exam..erm kecuali menengah rendah jadual seperti biasa..pagi tadi sesi training bersama semua pelajar form 2..bgus, semua bg perhatian..erm base la bila org luar dtg sekolah, mereka x berani berkata apa2..hehe comel jer.. derang ckp kat cikgu2 derang yang saya BAIK..hahaha BAIK okay..rase cam nk golek satu kawasan sekolah seluas 4 hektar..

erm cam bila da popular , maka petang2 pintu bilik asrama saya banyak kali di ketuk org..erm malas nk layan..wei tadi derang kata KAU BAIK..ni malas nak layan plak..da ade yg add saya dlm facebook..aww..jgn derang jumpe blog ni sudey…whatever..saya kerja non stop..update data2 sekolah..base tdo kul  2 3 pagi..

pas pengsan dalam keadaan memalukan ari tuh..maka saya da kene sound dgn DD, setiap mlm dia msj say NITE jer.huhu..pagi2 kejut say Assalamuaikum, bangun n good morning…Asyikin anak encik zakaria plak “cg kene tdo b4 11.30 aw..cg minum air banyak2, make sure air di sisi”..hehehe so sweet..mmg base saya tdo tisu n air kene duk seblah..jgn tye nape kene ade tisu..hahaha bkn air liur meleleh tp resdung, selalu selsema mlm2..ngehh..

TQ kat sume yg byk bg nasihat kat saya..saya sgt menghargainya..really..

TQ gak kat informer yg baik hati…hehe

7 comments to “EUWW”

  • March 1, 2010 at 8:38 PM
    TUKANG KATA says:

    wah,popular gitu..HAHA
    Cikgu da sihat ke belum?cikgu pengsan?bile?saya tak tawu pon..

  • March 1, 2010 at 9:42 PM

    cg pengsan??
    tak terkejut beruk sgt..

    tp, dlm keadaan mmalukan??
    awww!
    haha

    cg, jaga diri!
    kami jauuh
    hehe

  • March 1, 2010 at 9:49 PM
    shikin says:

    najihah.. pengsan dlm keadaan memalukan so mls nak panggil MELODI or TERJAH dtg wat liputan..hahah..

    alaa base la letey sgt kot..

    wow huda say "cgu jaga diri"..wow amazing..hahaha..sori huda..excited dgn comment blog nt td..

  • March 1, 2010 at 10:19 PM

    rezeki cg ana mood baik punya hari ni..
    aww..
    haha

  • March 1, 2010 at 10:40 PM
    shikin says:

    haik kata nk tdo tadi

  • March 2, 2010 at 8:04 AM
    ayatulakhras says:

    mrk kate cg baek??serius??derang tau xmaksud baek??hehe..ok2,cg baek(serius ni!)

  • March 2, 2010 at 11:46 AM
    shikin says:

    echon..jgn jadi anak derhaka..si tanggang versi perempuan..hahaha..

    well..mmg cgu baek pown kan..uwekkk

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates