Friday, March 12, 2010

DIA SURO DATANG TP DIA DIAM CKP TAK PAYAH

,

Assalamualaikum.. “cikgu kene dtg aw, sbb ana dgn didi jadi tukang karut dlm prsembahan muhammad qudwatunna esk”..huda berkata..mlm td call dd.. “nt nak ke cg dtg tgk nt esk”..ermm dia diam, saya da taw da jawapan dia..sbb dia mmg malu kalau sya tgk dia perform..hahaha..2 watak yg berbeza..

akhirnya kul 12 roger echon sbb niat nk jumpe echon sekali..g la al-amin..x memasal echon ngn saya jadi juri..mmg sgt menghayatilah persembahan masing2 sbb duk depan skali..overall ok..tahniah f5 sbb gabungan trbesar dlm prsembahan..keep it up..tahniah f4 video msj yg sampai..tahniah f3 semangat ade tp cam x prepare and tahniah f2 sajak yg menyentuh jiwa terutama member sarah baca..hahaha x kenal nama dia..sarah jgn marah ehh..tgh jujur sgt nih..n x tahniah kat f1 yg x dpt wat samtin hahaha.. ari nih saya dpt something positif..sbnrnya x susa nk ikut sunnah nabi an..kita yg menyusahkan..huhu..

DSC_0054DSC_0075DSC_0103segalanya bermula dgn DOA..

DSC_0112DSC_0129DSC_0134DSC_0149DSC_0169kene pakse dgn neddy dan farah iman, save no hp dia dlm hp saya..hahaha

lps hantar syi..saya ngan echon g merayap2 kat UIA..nak cari tudung..tapi hampa..

ptg keluar dgn Diyana dgn kakaknya Dalila g jusco..borak2 dan borak dan borak sampai saket tekak..hehehe..

DSC_0187tgh borak2 terserempak dgn saidatul..DSC_0188

erm entah la cam hepi sbb dpt jumpe sume yg b4 nih merindui saya..hahaha pasan beb.. adalah..         

“cikgu, ana kesian dgn cikgu..cikgu x penat ke drive dari rumah jauh nak ke sini?”…anis bertanya..dan saya menjawab.. “penat tu akan hilang kalau cikgu gembira berada di sini”…

6 comments to “DIA SURO DATANG TP DIA DIAM CKP TAK PAYAH”

  • March 13, 2010 at 1:03 AM

    betul,penat tu akan hilang kalau kita gembira kan. hehe. so, dtg la nilai walaupun penat tp ana mesti gmbirakan cegu.hahaha. cegu stay kL smpi bila? and bila balik sane smula?

  • March 13, 2010 at 1:06 AM
    TUKANG KATA says:

    wah..namapak dedikasi seorang guru..
    :)

  • March 13, 2010 at 9:59 AM
    sevenNeedLes says:

    saya bukan orang Qelantan.

  • March 13, 2010 at 10:29 AM
    shikin says:

    sgt berbisa ayat mu k.syaz..hahaha..mmg penat tp sampai nilai uh..perghh..nt x de nak balik gombak ke?.. hah cg de kat KL smpi 20hb kul 6.30 pagi..

    najihah...wawawawawa..bile hati kami sudah bersatu, mcm tu la jadinya..ewahh..

    saya juga bukan org Qelantan dee

  • March 13, 2010 at 10:30 PM

    sape happy kan cg bila pnat sampai klate??

    haha.
    ada kaitan k??

  • March 13, 2010 at 11:17 PM
    shikin says:

    huda derhaka...wawawawa..x de sape..wawawawa..

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates