Thursday, February 25, 2010

SAYA SUKA

,

saya suke org yg jujur,

saya suke org yg berterus terang (walau kdg2 menyakitkan tp saya suke)

saya suke org bertanya saya direct drpd tanya psl saya dr org len yg tah x taw betul ataw x

saya suke org bg saya peluang tuk bercerita atau membela diri..

saya ske org menegur kesilapan saya, sbb saya juga manusia biasa…

apapun saya suke ANDA menjadi kawan susah senang saya..kalu rasa nk jadi kawan senang saya shj (mcm la senang sgt) so sila blah dr hidup saya

2 comments to “SAYA SUKA”

  • February 25, 2010 at 9:16 PM

    sy pu suke cikgu:)
    tp ayat last cikgu tuh sgt menakutkan...huhu..:p
    insyaAllah kita same2 suka kwn2/saudara2/akhwat2 yg menyayangi kita krn Allah bkn kerana kepentingannya sendiri.amin.

  • February 26, 2010 at 8:28 AM
    shikin says:

    hahaha.. yeahh betol.. basela tgh emosi..bulan ni, bulan emosi sedunia

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates