Wednesday, February 24, 2010

HATI KU YG FRAGILE

,

da 3 ari duk kat sek. men.keb. agama sheikh abdul malek..sgt best di sini ok..tgk baju koku dia pun x de la saket mata..smart dan kemas..Guru Penyelaras Bestari dia mmg best..tengahari belanja makan roti.. “mcm taw2 je cgu nih, yang saya sedang diet”..ngehhh.. kau kat sekolah NAIM, hari2 cikgu2 dia belanja makan berat2..so camno..bila saya ckp diet, derang gelak..erm bukan ape..saya selalu pikir, kalu keluar makan dgn guru2 yg kebanyakan lelaki nih, akan timbul fitnah kalau berdua, kdg2 saya terpaksa menipu tuk mengelak dr keluar makan bersama..(ckp da makan pagi tadi)..HARAM tetap HARAM, tapi kalau cikgu2 ni ajak dlm kumpulan yg ramai..saya ON jer..

DSC_0054 gmbr ni sekadar hiasan..takut pembaca x kenal penulis..ahaks..P230210_08.32sek men keb sheikh abdul malek..sekolah ni best..PMR dia 127org straight Aphoca_thumb_l_p1070783  P230210_08.32_[01] P230210_13.36 P240210_13.39  haha ade lagi loceng nih kat sekolah..sentimental value

first time tgk formasi kompang..hahahaha..mcm pelek pun ade..rupenya area terengganu , mmg ada prtandingan kompang formasi..

Sentiasa berdoa agar ALLAH menjaga iman saya dan diri saya, kerja begini mmg menghadapi pelbagai risiko dan iman kene kuat..insyaALLAH..apa2 pun hati kene kuat dan fragile..hehehe..

1 comments:

  • February 25, 2010 at 5:35 PM
    almuqaddasah says:

    cikgu comeeeeellll
    ha3

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates