Saturday, January 23, 2010

TAKZIAH DAN TAHNIAH

,

Assalamualaikum..

Al-Fatihah buat Almarhum Raja Johor yg telah mangkat semalam..teringat dulu masa saya form 2, Raja Iskandar nk pergi Batu Pahat, so lalu Sekolah saya, so kami satu sekolah kene beratur sepanjang tepi jalan hya tuk kibar bendera johor..hehehe..panas terik plak uh..erm pengalaman..dpt gak trok live raja johor..

Tahniah buat Iffah yg melansungkan perkahwinan ari nih..pasangan iffah x silap ex pelajar al-amin juga kot..tahniah..maaf cg x dpt dtg, masih ada di kelantan..smlm afah de kol ajak g kenduri..hehehe tp sorry..

semalam azillah call cerita mcm2 yg berlaku kat sekolah..perghhhh lega rasa telinga ni dpt dgr loghat KL..pastu echon call..TQ..best2..terubat rindu..(echon jgn gedik suro cg cari org cni)..klu kerajaan da buat highway baru cg pk semula nak cari org cni..hahaha..

td lps g sekolah..zoommm amek kesempatan melepak kat pantai ape tah namanya dekat tok bali..dekat gak la dr pasir puteh..perghh cun btol suasana..lpk sejam kat ctu..DSC_2355

sambil pandang laut mulut kunyah satar..sedap ooo

DSC_2369

 DSC_2374

DSC_2371

Bermusafirlah di atas muka bumi ini untuk melihat Keagungan TUHAN hatta perlu melancong ke tempat2 yg bersejarah sebagai pentarbiahan fikir..

9 comments to “TAKZIAH DAN TAHNIAH”

  • January 23, 2010 at 8:23 PM
    TUKANG KATA says:

    suka dgn ayat cikgu bermusafirlah tu..

    bermakna..

  • January 23, 2010 at 8:45 PM
    shikin says:

    hehehe..cgu pun suka..sbb byk cg balajar dr bermusafir..ngee

  • January 23, 2010 at 9:31 PM

    best gile pantai..
    lame xgi..
    satar! i love it!

  • January 23, 2010 at 10:14 PM

    wah bestnye makan satar!huhu
    pantai apee kat tok bali eh?ana lupa la.hehe. search2 :P
    cg,amek gmbr sendiri eh?haha

    ana sokong lah echon ckp tu. yeahhh:P

  • January 23, 2010 at 11:23 PM
    shikin says:

    cg suda mencintai satar..ngee..sedap ooo..

    tua ar..esk nk search balik..cehh semangat..shhh mesti la amek gmbr sendri..hehe as usual..

    cg pun sokong echon ckp..haha x memasal

  • January 23, 2010 at 11:40 PM
    Amirah says:

    cgu mesti slalu dpt makan nasi kerabu kat sane an... so far selame ana merase nasi kerabu xde yg leh challenge nasi kerabu yg mak hidayah masak.... sgt sodap....
    cgu dok kelantan_byk ar vocab baru. Nanti bole ar speaking ngan nanie n qistina....hehe

  • January 24, 2010 at 8:48 AM
    shikin says:

    yeah nasi kerabu mak dayah mmg sodap..erm sekali je cg makan nasi kerabu kat cni sepanjang 3 mggu dah..

    vocab baru?..kuang3x..x nakkkkkkkk

  • January 24, 2010 at 10:39 AM
    shikin says:

    test

  • January 24, 2010 at 2:21 PM
    ayatulakhras says:

    klu da jodoh cg,xkan lari ke mana.hahaha

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates