Thursday, January 14, 2010

NAK BALIKKKKK

,

Bkn x sggup terima hidup susah tapi x nak terima wat masa sekarang..dlm temph 12 jam dr smlm smpi ari nih air x de..mlm td tdo tanpa mandi, pagi td dtg skola lewat sbb x de air lagi..kene keluar, angkut baldi, ceduk air dkt perigi, haduyaiii..rsa mak sya dulu pun x penah angkut air perigi..hahaha..nak balikkkkkkkkkkkkkkk..shhhhhhh…

9 comments to “NAK BALIKKKKK”

  • January 14, 2010 at 6:43 PM

    jom balik

    hehe

    ;p

  • January 14, 2010 at 6:59 PM
    shikin says:

    jom..nt nih..cg tgh berdukacita nih..sepuk kang...

  • January 14, 2010 at 7:54 PM
    ateyyyy says:

    cikgu!
    mase ana form1 pon slalu kene cedok air kat perigi sebab takde air kat paip. hehe. memang menarik dahla jauh nuuuuuuuun di sana.

    hehe, cikgu! pengalaman yang menarik woh :D

  • January 14, 2010 at 9:33 PM
    shikin says:

    cg pun penah dulu2 mse sek men..kt kg makcik cg kat nogori sembilan..tuk cam zaman2 uh cam best la gak pengalaman tp cam zaman 1 msia nih, x de mse la nk angkat2 air nih tuk timba pengalaman, da la nk berkejar g kerja..walaweh..

  • January 14, 2010 at 9:33 PM

    assakamualaikum cg..
    cg sehat?
    apa khabar?
    makan cukup?
    tidur lena??

    wahahaha

  • January 14, 2010 at 9:37 PM
    shikin says:

    waalaikumusalam huda..
    cg sehat body, mental x sehat..
    cg kabar baik tuk sedapkn hati nt..
    makan cukup sbb cekik darah kt cni kne bantai kaw2 harga tuk org lua, benci disitu..
    tidur x lena sbb smlm x mandi n byk binatang..

    (mcm camping plak)

  • January 14, 2010 at 10:06 PM
    sairisya says:

    angkut air perigi pengalaman yang sangat seronok kan atey. nak lagi best,kalau kena beratur panjang-panjang macam semut. haha. ha, lagi satu kalau air perigi pun dah habis, kena tadah botol dekat dinding. sebab nak panjat sampai ke tangki tu tak sampai.so bila air tangki tu melimpah turun ikut dinding, terpaksa tadah kat situ. memang 'manis' ah pengalaman tu.

  • January 14, 2010 at 10:11 PM
    |makhlukDIA| says:

    ape nie ceguuu...!
    kate salu join camping an?
    haha3..patot kne kuat weh..
    g tayamum mandi
    ozz..~

  • January 14, 2010 at 11:57 PM
    almuna says:

    kesiannya, kesiannya...how i hate that kind of experience...been tru that masa form 1 dulu.
    mana bole zaman canggih broadband ni kin kena camnih....gi cari tempat lain...3 bulan lama tau

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates