Friday, July 3, 2009

'fly team'

,
Assalamualaikum..2 ari nih mmg leteh..sbb?..dpt pggilan dr boss suro cover 3 skola kt cheras..pastu smlm dpt panggilan lagi skola yg sya kene cover uh kene pass kt org len..haha..

ni cite smlm..kul 8 pg da terpacak kt SMK Putrajaya..kemas2 pe yg patut sbb pasbi da x dtg cni da..emma take over..seblum balik jumpe penolong kanan skola..pn SITI.."cgu, pasni saya da x duk skola nih dah..kwn saya akan take over sume".."hah?..knp u x duk cni lagi, u x ske ke ngn skola nih?"..."x de la cgu, abes uh, cgu x layan sya, cgu jarang ade kt skola, sian saya sorg2.." saje bergurau ngn Pn SITI..."ehh u nih..u tgk, i sebuk sgt, mana slalo ada kt skola, mesyuarat sana sini, kursus..ehh x bole2..bg no phone boss, i nk call boss u, minta u troskan training kt skola nih, u da slesa kt cni, da kenal sume guru2 cni"...hahaha..lawak jer..lps pas no..saya blah..kul 11 smpi kt SMK/SK Seri Bintang selatan..pas jumpa cgu penyelaras bestari n bincang2..sya tros ke skola AMinuddin Baki..masuk je skola uh..saya cam penin pale tgk padat giler skola nih..bdk2 brsepah2..dlm ati cam "derang ni x masuk kelas ke/x balaja ke?"...tgk cgu2 derang pun cam bizi semacam...skola nih top school kt KL..results SPM/PMR mmg gempak giler (100++ dpt straight A1 pelajar dia)..nak masuk cni mmg susa gak ar..

lps jumpa n bincang2 ngn cgu bestari..tros balik..letih tol rse..

Ari ni plak..wat bende yg sama g putrajaya sbb nk hand over keje kt emma..pastu ke SMK/SK Bintang selatan n Aminuddin Baki sbb handover keje kt Azizi..pastu sya ape cite?..da x de skola nk di cover..so dtg opis kt mid valley..derang kata, sya termasuk dlm senarai 'fly team' bersama dgn zainol, fauzi and jeremy..

'fly team' ni yg saya dbgtaw kene cover skola2 yg masih belum ada fasi lagi kt skola uh..so keje kami cover-mengcover..hehe..so stakat nih negeri yg still x de fasi (Sabah, Sarawak,Pahang,Kedah,Johor)..So saya masih x taw lagi di mana saya akan di letakkan..hope yg terbaek la..mgkin isnin nih bru taw kat mana ditempatkan..

lps setel urusan di opis, balik..mood baek..semangat kol Diyana bgtaw sume2..pastu dia ckp dia da konpem jd TKU..so alhamdulillah n congrat walaupun DD cam berat..b4 nih pun dia bincang ngn saya samada nk pilih mna Masyab or TKU..haha..perbincangan x leh di ceritakan di sini..haha..Allah da letakkan DD berada dlm jawatan itu..so terima dgn hati yg terbuka n penuh iltizam tuk setiap organisasi yg DD sandang..(ape ayt pelek sgt nih..erm x pe la..asalkan penyu di darat leh paham..ok latuhhh)

0 comments to “'fly team'”

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates