Wednesday, July 1, 2009

mggu 'cover' sedunia

,

Assalamualaikum..walawehhhh..saya andaikan mggu nih adlh mggu cover sedunia..haha nape ekk? tah la byk bende yg saya 'cover mgcover' dlm mggu nih..hahaha..dia antaranya..bru td sdg sya syok wat keje kt SMK Putrajaya 1, sya di kejutkan dgn member mkn tghari selama kt putrajaya..shahadan..dia berhenti keje, sbb dpt job baru.. so ptg td boss call suro sya esk g 'cover' sekolah shahdan..wawawa..da la 3 buah skola..saya hya mampu say "ok, baek"..igtkan dpt la fly team..rupenya stakat fly area cheras..haha..

berita baek wat wardah, sya dpt SMK/SK Seri Bintang Selatan ( seblah skola wardah seri bintang utara)..ari2 kita jumpa noooo..pastu lagi satu skola kat SMK Aminuddin Baki..x check lagi kt google maps kat ne skola nih..esk bru nak cari..so esk nk say goodbye kt cikgu2 kat SMK Putrajaya..

ape ek lagi yg di 'cover'..erm byk tp x leh nk story kt sini...haha

cume di hati ini sgt terkilan n sedey sbb teman sekamera menarik diri tuk g XPDC..saya hope sgt dia dpt g, sbb dia je stakat nih saba dgn karenah saya dlm mengambil gambar..

tah la tetibe ari nih byk bende yg wat saya rewind balik akhir tahun lpas semasa saya n squad gelabah bercuti ke cameron highland..

5 comments to “mggu 'cover' sedunia”

  • July 1, 2009 at 10:47 PM

    cg post ni..
    ada apa2 tujuan ke??
    dulu dan sekarang dah lain..
    hmm,
    pantas je rasa sume 2 berubah..
    hehehe
    wakaka
    kah2
    nak gelak..
    xtau knape..

  • July 1, 2009 at 10:57 PM
    shikin says:

    hahaha..gelabun la nt nihhh..x kesah la pepeun yg terjadi..cgu tetap sayang nt, sae, anith, wardah n tipah..cehhh poyo je tetibe ayat..warghhhhhhhhhhhhhhhhh...

  • July 2, 2009 at 11:53 PM

    cg...
    nama NABIHAH cg terlupa..
    nway, die still squad gelabah..
    don't forget..
    tambah nama die...
    hehe

  • July 3, 2009 at 11:27 PM
    shikin says:

    hahaha..x bek memaksa..haha..ehh jap..sae tye what next mision squad gelabah in future...JOM GERAK ke PDickson..

  • July 4, 2009 at 7:23 AM

    ok. NO hal...

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates