Saturday, May 30, 2009

td...

,
Assalamualaikum..kul 8.30 da smpi opis kt mid vall..de presentation sps n meeting..ahhh smpi kul 1.15 meeting..."cgu bawak kete lambat2 taw, ana bru balik jusco..x gosok baju lagi"..sae kol..abes meeting, solat jap pastu g ke ampang..amek sae..pastu ke umh cgu sakinah...sampi sana..bhot da tggu..erm..mkn n jumpa cgu sakinah..pastu beredar...

"sae..pe plan?.." haha tye sae.."jap ana kol mak ana, tye mak ana kt ner,"..."ok cgu, mak ana g umh makcik ana, so kt umh x de sape2, jom kite g jln2..g jusco setiawangsa"...ok2..set..pastu lepak kt foodcourt mkn ABC n pe tah mknn jepun uh (sae yg rekmen)..pastu kuakan laptop..tgk gmbr2 td n borak2..pastu balik sggah surau dkt umh amirul uh..umh duha gak sbb sae kate surau kt umh dia x bes..haha..pastu smpi umh sae..mak dia x balik lagi so lpk2 kt tepi umh dia..

selang 10 minit, ibu sae balik..masuk umh n borak2 ngn mak dia..sronok sbb mak sae cite pasal kakak2 sae..haha termasuk perangai sae..haha...lawakk la sae..lagi2 aen..hehe..pastu minum2 ..balik..

5 comments to “td...”

  • May 30, 2009 at 10:57 PM
    sairisya says:

    hahaha. didalam surau biru cg berposing. serius tak tahan nak gelak ouh. hahaha.

    cg, syireen tu kami panggil een lah. cg salah tulis. hehehe.

    cg dah jatuh hati dgn mknn jepun tu. semuanye psl ana. hahah

  • May 30, 2009 at 11:09 PM
    shikin says:

    haha surau biru..haha..pdhl bumbung dia je biru...posing uh ilham dr 'someone' haha..

    ehh een ehh..igtkan aaen (al-amin edu niaga)..hehe..x de la da jatuh hati sgt hehe..

  • May 31, 2009 at 8:59 AM
    Amirul Arif says:

    kenapa tak singgah rumah ana je? ambik gitar macam zaman ana form 3 dulu. hehe

  • May 31, 2009 at 10:05 AM
    shikin says:

    ha ah..cgu igt..cgu g umah anta amek gitar dulu...ptt sggah kan minum2 ke..cehh x de ar..cgu round2 je tgk umh duha..

  • January 6, 2017 at 11:02 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates