Friday, May 1, 2009

tahniah cg sakinah

,
Assalamualaikum..dr mlm smlm dgn mlm2 smlm2 haha..syafiqah da start gelabah tuk majlis nikah cg kesayangan dia..hahah..so masanya sudah tiba..Ari ni saya di temani dyana yg menemani pulak syafiqah..g jln bendahara 1, kg bendahara kat batu caves..umah cg sakinah al-amin..erm..seblom smpi, sy kene amek dyana..dulu.."cg..ana x siap lagi, bilek besepah brg debat x sudah kemas lagi..aaaa"..sms dr dyana..erm.."ye2..cg bwk slow2"..mmg slow giler la bawak..50km persejam..sampi2 umh dyana..ngam2 2.15ptg..pastu g amek syafiqah..

sampai sana, syafiqah da xcited..hehe..gelabah2 la skit..pas siap2 sume, kami rombongan cg sakinah ke masjid berdekatan, rmi plak nak kawen ari ni..ade 3 pasangan pengantin..colourfull masjid uh..pastu ade kisah..de la sorg bdk perempuan islam x paki tudung duk dlm masjid..pastu pak imam minta tlg bdk uh kuar dr masjid..ermm..pki tudung wajib kan..so phm2 la...sementara tggu cg sakinah siap..kami lepak2 tgk tv..

wahhh...syafiqah..hilang..rupanya dia diantara photografer2 yg mengambil gambr pengantin ..dia menyelit diantara rmi2 uh..mmg mantap beb..gaya pro..haha..cg sakinah siap puji lagi dia..hehe..good job speqa..lps siap2 sume balik umah cg sakinah balik n makan2..amek2 gmbr..pastu pulang..niway ari ni hepi sbb dpt jumpe dyana n speqa..thanx dyana teman kn cg, klu x cg x taw nk wat ape bile speqa da jumpe kamera..mesti cg termanggu2..(ceh btol ke ayat uh)..pastu thanx speqa ajak cg n trust me..esk speqa n afifah akan meneruskan pengajian di Darul Quran..good luck kt sana..Thanx cg sakinah invite..u look so cute n beautiful (gmbr x leh di siarkan kt cni sbb2 trtentu)erm..cantek gelang..hehe..jaga leklok taw..special uh..

lagi satu..tahniah wat dyana n huda..wahhh top 10 best speaker debat BM..dyana 6 n huda 9 dr 400 lebey speaker2..hehe..alhamdulillah..tingkatkan qualiti..cehh

7 comments to “tahniah cg sakinah”

  • May 1, 2009 at 10:44 PM
    maryam says:

    cikguuuuuuuu! kakak ana pon kawen harini! rumah sangat2 penoh. pastu kakak ana mcm selebriti. dikelilingi photographers.hahhaha. but seriously! huhu sampaikan ana pon tak nmpk die. sdey je,

  • May 1, 2009 at 11:45 PM
    shikin says:

    PLAK..mmg celebrity ke kakak nt..hehehe

  • May 2, 2009 at 1:41 AM
    |makhlukDIA| says:

    wah cegu sakinah..
    sungguh indah menawan
    ttbe takut lak rase nk kawen nie..
    haish fah ooo fah!
    stdy x pass lagi~

    cegu doakan ana ye!

  • May 2, 2009 at 3:14 PM
    shikin says:

    insyaALLAH afa..nnt cg g DQ..kite men bola jaring..k..

  • May 5, 2009 at 7:00 PM
    A lady says:

    amboiyy gmbr~ telefon spe tuh? hehehe

  • May 5, 2009 at 7:05 PM
    shikin says:

    hah? telepon ?..x paham..wawawawa

  • January 6, 2017 at 10:48 AM

    Assalamu alaikum wr wb,,senang sekali saya bisa menulis dan berbagi kepada teman2 melalui room ini, sebelumnya dulu saya adalah se orang TKW yg bekerja di kilang selangor malaysia, dan secara tidak sengaja sy lihat comentar pak Ramli dari singapur di internet tentang pesugihan dana hibah AKI SYEH MAULANA yg telah membuatnya sukses, saya pun coba buka situs pesugihan AKI SYEH MAULANA Di Website/situnya dan lihan no tlp aki, Saya pun langsug hubungi aki dan Semua petunjuk AKI saya ikuti dan uang RM 200 ribu yg sy minta benar benar terbukti dan semua utang saya lunas dan sisanya buat modal usaha, kata kata beliau yang selalu sy ingat setiap manusia bisa menjadi kaya, hanya saja terkadang mereka tidak tahu atau salah jalan. Banyak orang menganggap bahwa miskin dan kaya merupakan bagian dari takdir Tuhan, Takdir macam apa? Tuhan tidak akan memberikan takdir yang buruk terhadap kita semua, cobaan yang Tuhan berikan merupakan pembuktian seberapa kuat Anda bertahan di dalamnya, Tuhan tidak akan merubah nasib Anda jika Anda tidak berusaha untuk merubahnya. saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui Ritual Penarikan Dana Hibah AKI ZYEH MAULANA saya Bisa sukses, Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, AKI ZYEH MAULANA Banyak Dikenal Oleh Kalangan Pengusaha Dan Artis Ternama Karna Beliau adalah guru spiritual terkenal di indonesia, jika anda ingin seperti saya silahkan Lihat No Tlp Aki Di website/internet ~>KLIK DISINI<~ Wassalam

 

aShiTaNo sEnSeI Copyright © 2011 -- Template created by O Pregador -- Powered by Blogger Templates